Na wstępie klika słów o mnie...

Witam na moim blogu! :D

Prawdopodobnie nie przeczytałeś jeszcze rubryczki "O mnie", która znajduje się po Twojej prawej stronie, także pozwól, że w tym, moim pierwszym poście, opowiem coś o sobie.

Jestem Wiktoria, dlatego raczej nie jest niespodzianką mój podpis ( Victoria). Możecie się ciekawić, dlaczego przez "V" i "c". Uwielbiam wszystko co jest związane ze Stanami Zjednoczonymi,ich kulturę, zabytki, miasta, akcent... Dosłownie wszystko! Moim marzeniem jest przeprowadzka do Montany, więc tak jakoś mi wygodniej używać tej amerykańskiej formy. Ogólnie lubię swoje imię :p 



Jeśli chodzi o moją osobowość to jestem raczej spokojna i chyba zbyt poważna na swój wiek. Wstydzę się poznawać nowych ludzi, ale dla tych, których już znam potrafię być szczera... Czasem nawet zbyt szczera, dlatego moja koleżanka uważa, że jestem wredna. 

Każdy ma wiele zainteresowań. Na samym szczycie mojej listy jest oczywiście czytanie! Jednak prócz tego w wolnym czasie uwielbiam pisać różne opowiadania, które, niestety, często są głupie. Co więcej uwielbiam podróże!! Na walizkach mogłabym spędzić całe życie ( w szczególności, gdy moim towarzyszem podróży jest jakaś książka :D ). Przyjemność sprawia mi również gotowanie, pieczenie, oglądanie filmów i spacery z psem.

Teraz coś na temat mojego bloga...
Otóż powstał on z myślą o zamieszczaniu na nim moich przemyśleń związanych z książkami. Najczęściej będą to recenzje, a czasem nawet luźne wpisy związane z czytaniem, pisaniem i nie ;) Wszystko będzie zależało od Was! :) 


Chyba już czas zakończyć mój pierwszy i chyba najgorszy wpis, za co Wam ogromnie przepraszam, ale nie umiem pisać o sobie! Jeśli chcecie się ze mną skontaktować to zostawcie proszę komentarz lub wyślijcie e-mail'a na adres: molik.ksiazkowy28@gmail.com 
Wiem, że ta nazwa jestem głupia, ale po prostu nie miałam pomysłu! :P

Do szybkiego zobaczenia! :)

PS. Uwielbiam vintage! Mam nadzieję, że nie przeszkadzają Wam zdjęcia dołączone do tego wpisu ;)

~Victoria



8 komentarzy:

  1. Jesteś bardzo miłą osobą i w życiu nie pomyślałabym, że jesteś nieśmiała, a tym bardziej wredna. Z niecierpliwością będę oczekiwała na Twoją pierwszą recenzję, która mam nadzieję się niedługo pojawi.
    Pozdrawiam!
    Fanny http://buszujacawsrodksiazek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Też jestem spokojna, nieśmiała i... hm, zdecydowanie zbyt poważna na swój wiek. Często zdarza się, że to psuje humor moim znajomym. :/
    Czekam na pierwszą recenzję! :)
    I powodzenia - też dopiero zaczynam i wiem, że początki nie są łatwe. :)

    ocean-slow.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Cóż, potrafię być poważna, ale zachowuję się tak tylko, kiedy sytuacja wyjątkowo to nakazuje ;) mogę powiedzieć, że jestem szalona i wpadam na wiele rożnych, głupich pomysłów, ale moich znajomych uwielbiam ponad wszystko! a oni kochają się ze mną wygłupiać :P również jestem szczera, czasami aż do bólu, ale zawsze stawiam sprawę jasno i nie próbuję być fałszywie miła.. a poza tym to uwielbiam czytanie, o tak! Jeszcze siatkówkę i piłkę nożną, lubię też coś tam sobie pisać :P

    http://gabrysiekrecenzuje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo 'szalona i wpadam na wiele różnych, głupich pomysłów' jakbym czytała o sobie, a do tego jeszcze lubisz sport :D Idę zobaczyć Twojego bloga.
      Pozdrawiam ;)
      http://ksiazkowepodroze.blogspot.com

      Usuń
  4. Widzę, że dopiero zaczynasz :) Zatem zapraszam Cię do siebie na posty okołoksiążkowe i te dotyczące "Bloga książkowego w praktyce" ;) Może znajdziesz coś dla siebie.
    No i życze dużo przyjemności z blogowania!

    RecenzjeAmi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajna ta notka :) ja pewnie ograniczyłabym swój opis do czterech słów : leniwy żarłok z książką ^^. Mam nadzieję, że znajdę tu świetne recenzje do ciekawych utworków, a z tego co widzę raczej się nie zawiodę. ☺☼
    Nammi

    OdpowiedzUsuń
  6. Zostałaś nominowana do TAGu: http://zakurzone-stronice.blogspot.com/2015/07/summer-reader-book-tag.html Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Wiktoria kochana :* jakbym czytała opis o sobie

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Czytelnicze myśli , Blogger