Scooby Doo Book Tag

Witajcie!
Pojawiam się z moim pierwszym na blogu tagu. Zostałam nominowana przez Natalię Łucję z With coffee and books . Bardzo jej za to dziękuję :) Nie chcę Was za bardzo zanudzać, ale jak byłam mała uwielbiałam tę bajkę! Do dziś mam do niej wielki sentyment i lubię ją od czasu do czasu obejrzeć ;) Jak byłam mała wszędzie podpisywałam się jako "welma" na cześć Velmy, którą uwielbiałam! Nie zdawałam sobie jednak sprawy, że jej imię pisze się przez "v"... Za to moja mama nie przepadała za tą bajką, w szczególności za Kudłatym. Nie rozumiałam czemu tak jest nazywany skoro ma tylko 5 włosów na brodzie :P Ale nie marnuje już czasu i zaczynam SCOOBY DOO BOOK TAG! 


1. Scooby Doo - bohater o wielkim sercu.
Najbardziej trafną bohaterką, jak dla mnie, jest Luna Lovegood z serii książek o Harrym Potterze. Zawsze ją uwielbiałam i ceniłam! Można powiedzieć, że była nie lubiana przez swoje opinie i "dziwne" zachowanie. Nigdy się tym za bardzo nie przejmowała, dlatego dla wielu może być wzorem.

2. Velma- bohater, którego umiejętność chłodnej logiki uratowała życie reszty grupy.
Nie mam żadnych wątpliwości, że zasługuje na to Felix Polon z " Felixa, Neta i Niki" Rafała Kosika. Chłopak ten, zazwyczaj wszystko planował i w niebezpiecznych sytuacjach zawsze zachowywał trzeźwość umysłu. Niejednokrotnie swoimi umiejętnościami ratował życie swoje i przyjaciół.

3. Fred - bohater, który nie jest znany wyłącznie ze swojej urody.
Tutaj najbardziej pasuje mi Jane ze "Zmierzchu". Zasiadała ona do grona Volturi. Najbardziej znana ze swojej zdolności sprawiania bólu innym, a piękna była, bo według S.Meyer każdy wampir jest ładny! :D

4. Kudłaty - bohater żyjący w cieniu swoich przyjaciół.
Nie będę oryginalna, ponieważ również jak Natalia wybieram do tej roli Rona z "Harrego Pottera". Bardzo go lubiłam, ale był on jednak najmniej ważny i w swojej rodzinie i w kegu przyjaciół. Takie to trochę smutne, ale i tak go uwielbiam :D

5. Daphne- bohater, o którym zmieniłeś zdanie.
Dzisiaj cały dzień w szkole myślałam, kogo ja nie lubiłam, a teraz lubię, a tutaj widzę, że może być również na odwrót co jest o wiele łatwiejsze! :D Pasuje mi tutaj Cztery/ Tobias z "Niezgodnej". W pierwszych dwóch częściach go lubiłam, jednak w trzeciej zaczął mnie denerwować! Uwaga!! Spoiler --> Że nie by ma gorsze geny to jest głupszy?! Tak mnie tym zdenerwował, że aż przestałam go lubić :(

6. Scrappy Doo - bohater znany ze swojej odwagi.
Cóż do tej roli jak najbardziej nadaje się postać, której nie cierpię xD Katniss z "Igrzysk śmierci". Jednak będąc obiektywnym muszę przyznać, że wszystko to co robiła było wykazaniem się wielką odwagą! Więcej nie napiszę, bo po prostu jej nie cierpię. Wybaczcie, ale jakby co to Trybutem jestem :D

7. Scooby chrupki - przysmak, bez którego nie jesteś w stanie czytać.
Corn Flakes'y!! Uwielbiam je! Mogą mi towarzyszyć zawsze! Przy czytaniu, pisaniu, oglądaniu... 

To by było na tyle ;) Ja nominuję:
* Anię z Książkowych Podróży
* Lucy z Żeglując Między Snami

Wiem, że nie jest tego dużo, ale jestem tutaj "nowa" i nie za bardzo wszystko ogarniam :)

Do następnego postu!
~Victoria 

15 komentarzy:

  1. O taaaak, zapomnialam o Felixie! Uwielbiam go!
    Strasznie mi milo, ze zrobilas mój tag :)
    Pozdrawiam

    withcoffeeandbooks.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To mi było miło, że mnie nominowałaś :) Czysta przyjemność! :) Ogólnie uwielbiam FNiN'a, ale jestem za Netem. On zawsze takie nieogarnięty :P

      Usuń
  2. Ooo, świetne tło znalazłaś i teraz blog jest przyjemniejszy :) Co do Tagu to myślę, że wybrałaś całkiem fajne odpowiedzi. No dobra, ja też się przyznam, bo Scooby Doo to bajka mojego dzieciństwa i również ją uwielbiałam ;P

    http://gabrysiekrecenzuje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dużo się namęczyłam szukając tego tła, ponieważ wszystkie inne, które mi się spodobały, były za duże :( Ale cieszę się, że przypadł Ci do gustu! :D
      Pozdrawiam!

      Usuń
    2. Dużo się namęczyłam szukając tego tła, ponieważ wszystkie inne, które mi się spodobały, były za duże :( Ale cieszę się, że przypadł Ci do gustu! :D
      Pozdrawiam!

      Usuń
  3. Zgadzam się ze wszystkim :p
    Pozdrawiam serdecznie!
    Fanny http://buszujacawsrodksiazek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. A ja Katniss bardzo lubię :) i zgadzam się z tym, że Luna ma ogromne serce :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dzięki za nominację :)
    Przez Ciebie muszę powymyślać jakieś sensowne odpowiedzi ...
    Pozdrawiam :)
    http://ksiazkowepodroze.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Super tag
    obserwujemy?
    http://paolciapolcia16.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie zależy mi tylko na "udawanych" obserwatorach. Jak ciebie interesuje mój blog to zaobserwuj, a nie wpisujesz go na listę blogów, których i tak potem nie odwiedzisz. Szczerze, nie widzę w tym sensu.

      Usuń
    2. Nie zależy mi tylko na "udawanych" obserwatorach. Jak ciebie interesuje mój blog to zaobserwuj, a nie wpisujesz go na listę blogów, których i tak potem nie odwiedzisz. Szczerze, nie widzę w tym sensu.

      Usuń
  7. Ciekawy, zabawny TAG. Ja zrobiłam ten o Pingwinach z Madagaskaru (słyszałaś?) bo są mi bliższe. Fajny design bloga!

    http://zakurzone-stronice.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, nie słyszałam. Ogólnie jestem "nowa" jeśli chodzi o blogowanie. "Pingwiny" też uwielbiam! :)

      Usuń
  8. Śliczne tło. 😃 jeden z moich ulubionych kolorów to niebieski (tak to tło jest niebieskie😝). A co do notki, fajne postacie wskazałaś. Ja osobiście też nie lubię Katniss, Ale póki co z Tobiasem jest inaczej.
    Nammi 😃

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zmieniam się dla was xd. Nie ma bardziej irytujacej postaci niż Katniss xd

      Usuń

Copyright © 2014 Czytelnicze myśli , Blogger