Liebster Blog Award #3

Witajcie!

Dzisiaj trochę luźniejszy post, gdyż odpowiem na kolejne nominacje do Liebster Blog Award, ale zanim to nastąpi, chciałabym podziękować Wam za 53 obserwatorów! Nigdy nie sądziłam, że uda mi się aż tylu zdobyć i to w tak krótkim czasie! Dziękuję!


Pierwsza nominacja jest od Claudie i Juliet z bloga: Od kawy wolę książkę.  Zapraszam do czytania! :)

1. Jakiego rodzaju książki lubisz czytać najbardziej?
Ostatnio zaczęłam częściej sięgać po obyczajówki i kryminały. Spodobały mi się bardzo te gatunki :)

2. Kawa czy herbata?
Piję tylko kawę karmelową, której w domu nie mam, więc wybieram herbatę. Najlepsza jest z cytryną :3

3. Czytanie książek w ciszy czy w zgiełku?
Tak naprawdę mogę czytać i tak i tak, ale jednak wolę jak jest cisza. Najgorzej jest chyba, kiedyś jest włączone radio i leci jakaś moja ulubiona piosenka. Wtedy niby czytam, ale potem jak zawsze nie wiem o czym był dany fragment xD

4. Ulubiona część biżuterii?
Chyba najbardziej uwielbiam kolczyki. Ale muszą być duże, żeby było je widać. Mogą też być wiszące ;)

5. Ulubiona piosenka?
Jeszcze na początku wakacji non stop po głowie chodziła mi piosenka OMI - Cheerleader, ale teraz chyba wolę Anna Naklab - Supergirl

6. Jaka książka najbardziej zapadła ci w pamięć?
Ale mowa o szczegółach? ;) Jeśli tak to najwięcej takich "niepotrzebnych" rzeczy wiem z "Harrego Pottera" i ze "Zmierzchu".

7. Ustawiasz książki na półce seriami czy kolorami?
Seriami! Nie rozumiem ludzi, którzy ustawiają kolorami. Ja bym sie chyba zgubiła w poszukiwaniu części, mając rozłożone je kolorami.

8. Ile książek miesięcznie zazwyczaj udaje ci się przeczytać?
Nie jest to jakaś imponująca liczba, ale zazwyczaj to tak ok. czterech albo pięciu.

9. Ulubiona potrawa?
Och... Naprawdę lubię jeść dużo rzeczy, ale teraz to chyba pizza "Cztery sery" :3

10. Jaki był ostatni film obejrzany przez ciebie?
Yyy... Taki mały problem, że ja prawie w ogóle nie oglądam filmów. Ale pewnie któraś część Harrego <3

11. Po jaki rodzaj książki sięgasz najrzadziej?
Horrory! Nie raz próbowałam, ale jakoś tak zawsze odkładałam na początku ;)

Kolejną nominację otrzymałam od Ani z Life is happiness

1. Jaki gatunek książek czytasz najrzadziej?
Horrory. No i jeszcze podróżnicze książki ;)

2. Ulubiona ekranizacja książki?
Bez zająknięcia odpowiadam Harry Potter :D

3. Najgorsza potrawa jaką w życiu jadłaś?
Najgorsze co może być to marchewka z groszkiem. Chyba jej nie jestem w ogóle przetrawić :/

4. Czy masz jakieś dziwne nawyki?
Chyba nie mnie to oceniać, bo dla mnie pewnie to będzie normalne, a inni mogą odebrać to jako dziwne.


5. Jaką książkę ostatnio przeczytałaś?
Ale tak całą, całą? :D To " PS Kocham Cie" Ceceli Ahern.

6. Ekranizację jakiej książki chciałabyś najbardziej zobaczyć?
Czekam na "Fantastyczne zwierzęta i jak je znaleźć" :)

7. Jakich piosenek ostatnio najczęściej słuchasz?
* Anna Naklab - Supergirl
* Natalia Nykiel -Bądź duży

8. Czy zdarzyło Ci się kupić książkę tylko dlatego, że miała ładną okładkę?
Tym też się kieruję kupując książki, ale zazwyczaj czytam jeszcze opis i jeśli do mnie nie przemawia to nie biorę takiej książki.

9. Jaki jest twój wymarzony zawód w dzieciństwie, a jaki jest teraz?
Zawsze chciałam być albo aktorką albo piosenkarką ;) A teraz chyba chciałabym pracować jako antropolog.

10. Lubisz oglądać seriale? Jaki jest twój ulubiony?
Lubię oglądać, ale tylko polskie ;) Uwielbiam " O mnie się nie martw" i "Przyjaciółki".

11. Jakiej popularnej książki jeszcze nie przeczytałaś, a bardzo byś chciała?
Chyba "Rywalki". Mam wrażenie, że każdy już to czytał i tylko ja jestem zacofana ;)


To by było na tyle. Dzisiaj nikogo nie nominuję, bo nie mam pomysłu na pytania. :)

Do zobaczenia!

~Victoria

34 komentarze:

  1. Cheerleader jakiś czas temu też ciągle chodził mi po głowie! Też nie jestem przekonana do horrów, według mnie są jakieś dziwne xD
    Pozdrawiam ;)
    ksiazkowepodroze.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hm... Są specyficzne ;) Tak.To chyba odpowiednie słowo :P

      Usuń
  2. Na kawę karmelową możesz zawsze liczyć u swojej kochanej siostry ;-) a piosenka Supergirl teraz też ciągle siedzi mi w głowie. Mimo wszystko nie ma to jak oryginał tej piosenki. Mmm...polecam. Ja też nie sięgam po horrory. Wychodzę z założenia, że tylko nienormalni ludzie nie boją się horrorów, jest to poparte badaniami. :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też jeszcze nie czytałam Rywalek! :(
    http://skrytaksiazka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne odpowiedzi. Bardzo chciałabym przeczytać Rywalki, ale na jak na razie tego nie zrobiłam.
    Pozdrawiam.
    http://miedzy--stronami.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Co do ekranizacji zgadzam się z tobą całkowicie! W filmie oddali klimat tej ksiązki ;)
    Również nie czytałam "Rywalek" kiedyś zaczęłam, ale coś mi sie pasowało i odłożyłam tą książkę.

    http://secondlife-books.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie! Za każdym razem jak to oglądam to aż się miło człowiekowi robi :)

      Usuń
  6. Bardzo polecam Ci Rywalki, ja się zakochałam i z chęcią sięgnę już po 3 tom :*
    dobraksiazka1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Słyszałam wiele pozytywnych opinii, więc pewnie niedługo je przeczytam :)

      Usuń
  7. Ale mam teraz ochotę na pizzę Cztery Sery :D Też ją uwielbiam <3
    Pozdrawiam,
    http://magiel-kulturalny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Też wolę czytać w ciszy i uwielbiam ekranizację Harrego Pottera :)

    http://reading-my-life.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Znaczy mi hałas nie przeszkadza. Już bardziej te piosenki z radia :P

      Usuń
  9. Nie jesteś zacofana, ja też nie przeczytałam "Rywalek". Ale ja jestem zacofana bo nie przeczytałam, ba, nawet nie obejrzałam "Harrego Pottera". Uwielbiam pizzę cztery sery. Nie umiałabym jednak czytać w zgiełku. Masakra.

    Pozdrawiam
    blog--ksiazkoholiczki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naprawdę? :O Cóż osobiście polecam Harrego! ;) Ja go uwielbiam :)

      Usuń
  10. Witaj, dobrze ci poznać. :) Ja wolę tylko i wyłącznie ciszę na czytanie. No "Bądź duży" też mi się bardzo podobało, ale tak często to puszczają że rzygam ta piosenką.
    Pozdrawiam ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie cały czas leci RMF FM i tam w ogóle tego nie ma, więc jak gdzieś usłyszę tę piosenkę to od razu tak się cieszę i śpiewam :)

      Usuń
  11. Moja ulubiona ekranizacja książki to też Harry Potter ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ciekawe odpowiedzi. też lubię kryminały. A skoro lubisz seriale to muszę polecić Ci "Internat" (El Internado"), wiem, że napisałaś, iż oglądasz tylko i wyłącznie polskie, ale ten jest naprawdę świetny i poprostu nie mogłam nie polecić ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czy to jest przypadkiem hiszpański serial?? Jeśli tak to chyba jego produkcja bardziej mnie do tego zniechęca :P Oglądałam wiele hiszpańskich filmów i większość z nich to totalna maskara :(

      Usuń
  13. Też zaczęłam sięgać po obyczajówki i kryminalne książki.. Przypadek? Nie sądzę :D

    bookocholic.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wierzę,że przypadki chodzą po ludziach. To z pewnością przeznaczenie :P

      Usuń
  14. Kocham wszelkie LBA <3 KAWA! <3 Przypomniało mi się, że miałam ją sobie zrobić ^^
    Pozdrawiam ^.~
    my-life-in-bookland.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Również nie rozumiem ludzi, którzy ustawiają książki kolorami, jak tak można?! "Rywalki" musisz nadrobić, szczególnie, że masz od kogo pożyczać. Tak mało czytasz w ciągu miesiąca? Mam nadzieję, że to bilans z roku szkolnego, a nie z wakacji ;)
    Pozdrawiam serdecznie!
    Fanny http://buszujacawsrodksiazek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muszę cię zaskoczyć, ale ten rok nie jest taki jak go sobie zaplanowałam. Naprawdę mało przeczytałam w te wakacje. Po prostu robię dużo innych rzeczy w międzyczasie ( np. pisanie bloga) i to też zajmuje sporą część mojego czasu. Zresztą jakoś nie trafiam na żadne fajne książki. Sam sierpień dla mnie jest tragiczny, bo odrzuciłam aż 3 książki nie czytając końca ze względu na... Nieciekawą fabułę? Opisy, które są męczarnią. Nie wiem sama...

      Usuń
  16. Do tej pory miałam ułożone książki według serii, od tych ulubionych do tych najgorszych, ale na początku wakacji stwierdziłam, że czas na zmiany i teraz stoją właśnie kolorystycznie. Jeszcze trochę się w tym gubię, ale daję radę! ;)

    Books by Geek Girl

    OdpowiedzUsuń
  17. Dziękujemy za odpowiedzenie na pytania :)
    O, ja też oglądam "O mnie się nie martw", bardzo fajny serial :D I nie znoszę horrorów...chociaż wczoraj kupiłam sobie jeden, może nie będzie zbyt straszny :D Pozdrawiam! /Claudie

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie przejmuj się, ja też nie czytałam ,,Rywalek" ;P

    world-chinese-rat.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Czytelnicze myśli , Blogger