Podsumowanie sierpnia :)

Witajcie!

Już na wstępie przepraszam, jak nie odpowiem w najbliższych dniach na Wasze komentarze, ale właśnie teraz jestem na obozie integracyjnym w Pogorzelicy. Wszystko postaram się nadrobić jak wrócę! :D Ale dziś pojawiam się z pierwszym na tym blogu WRAP UPEM :D 

Książki przeczytane w sierpniu:

Drogi Cinder i Scarlet krzyżują się w chwili, w której Ziemia zostaje zaatakowana przez Lunę… Cinder, dziewczyna cyborg zarabiająca na życie jako mechanik, próbuje wydostać się z więzienia, choć wie, że jeśli jej się uda, stanie się najbardziej poszukiwanym zbiegiem we Wspólnocie Wschodniej. Po drugiej stronie kuli ziemskiej ginie babcia Scarlet Benoit. Okazuje się, że Scarlet nie miała świadomości wielu związanych z nią spraw ani śmiertelnego zagrożenia, w którym żyła. Kiedy spotyka Wilka, mającego prawdopodobnie wiadomości o miejscu pobytu babci, czuje powstającą między nimi więź, choć nie potrafi przełamać nieufności. Wspólnie rozwiązują zagadkę, ale wówczas los zderza ich z Cinder przynoszącą nowe pytania bez odpowiedzi.

Liczba stron: 494
Moja ocena: 7/10

Bardzo fajna książka. Polecam wszystkim fanom sci-fi :) Jest to druga część, i niestety, ostatnia, która została przetłumaczona na polski.

Bezpretensjonalna, lekka i pełna humoru powieść obyczajowa na temat ważny i ? poważny. Jak znów pokochać życie, gdy w wieku trzydziestu lat traci się najlepszego męża i przyjaciela? Przed takim problemem staje Holly, młoda wdowa. Pomaga jej... zmarły mąż Gerry, który zostawił jej plik listów do otwierania co miesiąc przez rok, aby wypełnić pustkę i sprawić, by Holly znów mogła być szczęśliwa.

Liczba stron: 456
Moja ocena: 10/10

Jestem zachwycona twórczością Ahern. Jest to bardzo fajna książka, która ma w sobie przesłanie. Polecam ją każdemu :)

Zimne kalkulacje i porywy serca.
Wielka polityka i szkolne troski.
Drugi tom bestsellerowej sagi Wybrani zabierze Was ponownie do najbardziej ekskluzywnej szkoły w Wielkiej Brytanii i odkryje jej kolejne sekrety.
Czy Allie pozna wreszcie największą tajemnicę swojego życia i rozwiąże zagadkę Nocnej Szkoły? Kim jest tajemniczy szpieg działający w Akademii Cimmeria? Czy szkoła jest gotowa na kolejny atak Nathaniela?


Liczba stron: 394
Moja ocena: 6/10

Druga część serii o Nocnej Szkole. Jest idealna na wszystkich, którzy lubią paranormalne książki z elementem miłosnym ^^ . Mnie osobiście ta seria urzekła :D I z pewnością sięgnę po kolejne tomy :)

Chyba nie muszę przedstawiać Wam treści tej książki ;) Jest to piąta część serii o Harrym Potterze. :) Ci co jeszcze nie czytali niech szybko biegną do księgarni po Harrego Pottera i szybko czytają. Jak dla mnie jest to klasyka ! :D

Liczba stron: ( ja czytałam to całe wakacje, ale podam tylko ile było w sierpniu ;) ) ok. 500
Moja ocena: 10/10

Layken skończyła niedawno osiemnaście lat. Zaledwie kilka miesięcy wcześniej niespodziewanie straciła ojca. Wraz z kochającą matką i młodszym bratem postanawiają zostawić za sobą przeszłość w Teksasie, by rozpocząć nowe życie w Michigan. Sprzedają dom, pakują rodzinne pamiątki i wyruszają na północ. Każde z nich z innymi obawami i planami na dalszą przyszłość. Zarówno Lake, jak i Kel nie chcą porzucać szkoły, przyjaciół, wspomnień związanych z ulubionymi miejscami. Boją się tego, co ich czeka prawie dwa tysiące kilometrów od domu. Prawdziwego domu. Julia też się martwi. Mimo to stara się dodać otuchy swoim dzieciom i wesprzeć ich w najtrudniejszych chwilach. 

Po przyjeździe na miejsce okazuje się, że już pierwszy kontakt z sąsiedztwem z naprzeciwka zwiastuje poważne zmiany w rodzinnych relacjach. A to dopiero początek niezwykle emocjonalnej, momentami przezabawnej historii losów dwóch rodzin Cohen i Cooperów, w której nikt nie zdaje sobie sprawy, jak ich członkowie staną się sobie bliscy w obliczu śmiertelnej choroby i codziennych problemów.

Liczba stron: 282
Moja ocena: 8/10

Z początku byłam negatywnie nastawiona, jednak z co raz to kolejnym rozdziałem co raz bardziej polubiłam tę pozycję. Jest naprawdę wartościowa! :) Nie rozumiem tylko, dlaczego autorka postanowiła zrobić z tego serię. Jest dobrze tak, jak się skończyło.

– Mare Molly Barrow, urodzona siedemnastego listopada 302 roku Nowej Ery, córka Daniela i Ruth Barrowów – recytuje z pamięci Tyberiasz, streszczając moje życie. – Nie masz zawodu i w dniu następnych urodzin masz wstąpić do wojska. Chodzisz do szkoły nieregularnie, osiągasz słabe wyniki i masz na swoim koncie wykroczenia, za które w większości miast trafiłabyś do więzienia. Kradzieże, przemyt, stawianie oporu podczas aresztowania to zaledwie początek listy. Ogólnie rzecz biorąc, jesteś biedna, nieokrzesana, niemoralna, mało inteligentna, zgorzkniała, uparta i przynosisz hańbę swojej wiosce i królestwu. […]


– A mimo to jest w tobie coś więcej. – Król wstaje, ja zaś przyglądam się z bliska jego koronie. Jej końce są nieprzeciętnie ostre. Jak sztylety. – Coś, czego nie mogę pojąć. Jesteś jednocześnie Czerwoną i Srebrną. Ta osobliwość pociąga za sobą potworne konsekwencje, których nie jesteś w stanie zrozumieć. Co zatem mam z tobą począć?

Liczba stron: 478
Moja ocena: 8/10

Książka bardzo mi się podobała :) Jej recenzja z pewnością ukaże się we wrześniu :) Na pewno wyróżnia się trochę na tle innych, co jest jej ogromnym plusem :)

Ilość przeczytanych stron w tym miesiącu: 2604

Średnia ilość stron na dzień : 84

Najlepsza książka: "PS Kocham Cię". W tym miesiącu mógł ją tylko przegonić Harry, a że wybrać mogę tylko jedną książkę, to zdecydowałam się na nią, bo to wiadome, że Harry jest genialny, wspaniały etc. :P

Najgorsza książka: Nie było tu jakieś tragicznej książki... Ale patrząc na oceny musi się tutaj pojawić " Dziedzictwo", które dostało najniższą ocenę. Ale ono nie było złe.

Pochwalcie się swoimi wynikami w komentarzach :)

Do zobaczenia!
~Victoria

31 komentarzy:

  1. Z tych co przeczytałaś nie czytałam żadnej, ale wszystkie mam w planach.
    Świetny wynik ja przeczytałam jakieś 10 książek :)

    Pozdrawiam
    Blog książkoholiczki

    OdpowiedzUsuń
  2. Muszę w końcu sięgnąć po Scarlet, a Czerwoną królową ubóstwiam, nie mogę się doczekać kontynuacji !!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest świetna! :D Ja również nie mogę się doczekać kontynuacji :)

      Usuń
  3. Scarlet czytała moja przyjaciółka ale nie zamierzam narazie do niej sięgać :) Może kiedyś, a widzę, że sierpień był dla Ciebie dobrym miesiącem ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cóż... Do najlepszych to może nie należał, ale w porównaniu z lipcem jest poprawa :)

      Usuń
  4. Dobry wynik.
    Pozdrawiam.
    miedzy--stronami.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Będę musiała przeczytać "Czerwoną Królową", a przeczytałam w tym miesiącu 6 książek. "Percy Jakcson i Bogowie Olimpijscy" i "Dawcę".

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Percy Jacksona nie czytałam, ale Dawcę tak i jednak bardziej podobał mi sie film :(

      Usuń
  6. Harry jest cudowny i wszyscy to wiemy :D
    Dobrze, że podobała Ci się "P.S. Kocham Cię". Ja się za nią wezmę jak mama skończy czytać!
    Pozdrawiam,
    http://magiel-kulturalny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakby powiedziała Anita to oczywista oczywistość :D

      Usuń
  7. Nie czytałam żadnej żadnej z tych książek, ale "Pułapka uczuć" już leży na mojej półce i czeka na swoją kolej ;)
    http://alejaczytelnika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cześć! To znowu ja. Nominowałam Cię do dwóch TAGów: My Little Pony oraz Książkowa Sztuka http://alejaczytelnika.blogspot.com/2015/09/tagi-my-little-pony-ksiazkowa-sztuka-by.html ;)

      Usuń
    2. Dziękuję za nominacje! :) Na pewno je wykonam :) "Pułapka uczuć" jest fajna :) Z pewnością po sięgnę po drugą część :)

      Usuń
  8. Gratuluję wyniku :)
    Powinnam spisywać co czytam bo potem nie mam porównania :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja czytam średnio 50 stron na dzień... A że w wakacje byłam pozbawiona czasu, było źle...

    www.cynka7.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mój wynik też mnie zbytnio nie zachwyca, ale zawsze mogło być gorzej

      Usuń
  10. "Dziedzictwo" w kolejce, bo jestem ciekawa dalszego ciągu "wybranych" ;)

    melomol.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. "PS kocham cię", "Harry Potter", "Czerwona Królowa"- ja też je uwielbiam :). Niestety prócz tych trzech żadnej z twego stosiku nie czytałam, ale oczywiście (kiedyś) na pewno to nadrobię- szczególnie ciekawi mnie seria "Wybrani" :) Pozdrawiam! /Claudie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ta trójka jest genialna *.* "Wybranych" też polecam! :)

      Usuń
  12. "Scarlett", "Pułapka uczuć" strasznie mi się podobały. Na oku mam "Czerwoną królową", mam nadzieję, że uda mi się ją w końcu dorwać. Mój wynik sierpniowy to 10 książek. Pozdrawiam :)

    houseofreaders.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gratuluję wyniku! Mój nieco słabszy, ale jakoś nie miałam głowy do czytania, a teraz to już w ogóle będzie kiepsko :(

      Usuń
  13. Też przeczytałam Pułapkę Uczuć :) A HP czytałaś po angielsku?
    bookocholic.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Wow sporo książek... JA sama zdołałam przeczytać jedną... (Nie, nie jestem zadowolona...) Uwielbiaam twoje posty ;) są takie życiowe i w ogóle *.* haha czekam na kolejny poscik @.@ do miłego
    Nammi
    http://courage-or-destiny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muszę się wziąć za siebie i zacząć pisać! Ale martwię się :( Lektur sporo :(

      Usuń
  15. Hej, zapraszam Cię do wykonania Celebrity BookTAG ;)) szczegóły w linku:
    http://latajace-ksiazki.blogspot.com/2015/09/celebrity-booktag-sweet-booktag.html
    pozdrawiam ;))

    OdpowiedzUsuń
  16. Ciekawa lista książek :). Ja sama przeczytałam w sierpniu 7 książek, w tym właśnie "Pułapka Uczuć". "Czerwona Królowa" czeka na mnie na półce już miesiąc i muszę się wreszcie za nią zabrać.
    A przy okazji zostałaś nominowana do tagu: Zombie Apocalypse Book Tag
    link: http://odkawywoleksiazke.blogspot.com/2015/09/zombie-apocalypse-book-tag.html
    / Pozdrawiam Juliet :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Dwie ostatnie pozycje zapisuję i na pewno przeczytam ;-)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Czytelnicze myśli , Blogger