TOP 10 Ulubionych bohaterów z "Harrego Pottera"

Witajcie!

U mnie szkoła już się na dobre rozpoczęła. Ubolewam nad tym, że mam mało czasu na czytanie, i jeszcze mniej na pisanie, ale mam nadzieję, że uda mi się pisać chociaż jeden post w tygodniu ;) To taki mój cel na nowy rok szkolny :) Wiadomo, cieszyłabym się, gdyby udało mi się więcej, ale z tego co widzę to będzie ciężko. Na dziś zaplanowałam sobie lekki w tworzeniu post. Otóż chcę Wam przedstawić moją dziesiątkę najulubieńszych postaci z Harrego Pottera :) Zapraszam do czytania! :) Kolejność jest przypadkowa! :)

1. Stworek
I teraz pewnie Was zaskoczę, ale Stworka lubię od samego początku. Był cały czas sobą i nikogo nie udawał. Nienawidził Syriusza i służby dla niego, ale nie miał problemów, żeby to ukazać. Był oddany swojej Pani i swojej rodzinie. 


           

 2. Luna Lovegood

Nie znam chyba osoby, która nie lubiłaby tej postaci. Luna jest po prostu genialna! Przez resztę otoczenia uznawana za dziwaczkę, ale pomimo tego nie zmieniła się. Cały czas trwała w swoich przekonaniach, chociaż prawie wszyscy z niej żartowali i nazywali ją "Pomyluną". Bardzo lubię w niej bezgraniczne bycie sobą i nie zmienianie się oraz to, że była oryginalna.







3. Bellatrix Lestrange 
Była szalona. Totalnie szalona i chyba za to, tak bardzo ją lubię. Uwielbiała Voldemorta i robiła wszystko dla niego. Była bardzo oddana. Rodzina nie była dla niej zbyt ważna. Była bezwzględna. W sumie nie ma ona zbyt wiele zalet, ale jest bardzo wyróżniającą się postacią i to u niej plusuje. 






4. Nimfadora Tonks
Jak mogłabym nie lubić tej bohaterki, która również jest z Hufflepuffu? :D Jest świetna. Nie lubi swojego imienia, woli być nazywana z nazwiska. Ja sobie akurat tego nie wyobrażam :P Jest metamorfomagie tzn., że może zmieniać swoją postać. Też była taka wyrazista. I tak jakoś ją lubię :) 









5. Draco Malfoy
Sama J.K.Rwoling napisała, że nie rozumie osób, które lubią Dracona. Że jest on rasistą i nie ma złotego serca. Jednak mi się wydaje, że Draco tak naprawdę jest dobry w głębi serca. Nie mógł przecież zabić Dumbledore'a.








6. Fred i George Weasley
Kto nie lubi tych ciągle żartujących bliźniaków? Są oni takim promykiem szczęścia i radości w tej książce. Pomimo tego, że nastały złe czasy oni potrafią cieszyć się życiem. Są bardzo pozytywni i potrafią polepszyć humor czytelnikowi.







7. Severus Snape
Jest kolejną wyróżniającą się postacią z Harrego Pottera. Miał ciężkie dzieciństwo i to wpłynęło na jego zachowanie w przyszłości. Nie faworyzował Harrego. Wręcz przeciwnie się na nim uwziął i to jest bardzo ciekawe w tej postaci. Nie należał do klubu fanów Pottera i go nie wychwalał, a na sam koniec mu pomógł... 


8. Zgredek
Kto nie lubi małego skrzata domowego, który chciał pomóc Harremu? Który go uwielbiał i robił wszystko, co tylko się da, żeby mu pomóc? Jest przesłodki *-* Uwielbiam go! I chciałabym takiego Zgredka mieć w domu :)

9. Neville Longbottom


Kolejną postacią, którą wprost uwielbiam w serii o "Harrym Potterze" jest Neville! Przeuroczy Gryfon, który na samym początku był fajtłapowatym chłopczykiem, który na przełomie wszystkich części zmienił się na odważnego Gryfona! 








10. Remus Lupin
I już ostatnią postacią, którą dziś przytoczę w tym poście to Remus Lupin. Wilkołak, który pokazuje, że pomimo swojej natury jest bardzo dobrym człowiekiem. Ukazuje, że można się z tym pogodzić. Do tego tworzył wprost idealną parę z Nimfadorą *.* 




I to tyle jeśli chodzi o moich ulubionych bohaterów z Harrego! ;) Podzielcie się w komentarzu, kogo wy lubicie :) I chciałabym Was serdecznie zaprosić na stronę na facebook'u Anety, która tworzy genialne bransoletki na zamówienie *-* 
ann handmade. 
Dorzucam jeszcze jej dzieło związane z Harrym Potterem :D Mam nadzieję, że się Wam podobają równie mocno jak mi :)

Pozdrawiam serdecznie i do zobaczenia! :)
~Victoria


28 komentarzy:

  1. Kilka z tych postaci również umieściłabym w swoim rankingu ulubieńców - między innymi bliźniaki czy Draco. Jednak na pewno nie znalazłaby się w nim Bellatrix ;)
    http://alejaczytelnika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystko zależy od gustu, ale bliźniacy i Draco są po prostu fenomenalni *-*

      Usuń
  2. Lubię dokładnie tych samych bohaterów co ty. Może z wyjątkiem Tonks. W to miejsce wkleilabym Rona ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz, że w tym przypadku zastanawiałam się nad Ronem ? Jednak stwierdziłam, że Tonks jest mi bliższa. Rozumiesz, razem jesteśmy w Hufflepuffie xD Jej syn jest prefektem naczelnym tego domu i jest zaledwie rok starszy ode mnie :P

      Usuń
  3. W większości lubię tych samych bohaterów. Nie przepadam za Bellatris, Snapem i Draco. Na ich miejsce wstawiłabym Golden Trio, Choć do Malfoya zaczynam się trochę przekonywać. Stworek jest mi obojętny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja średnio przepadam za Golden Trio. Najbardziej z tej trójki lubię Rona. Jednak jakoś moje serce bardziej lubi tych złych bohaterów :P

      Usuń
  4. Brakuje mi tu jeszcze Hermiony i Syriusza :) Severus Snape najlepsza postać w całej serii !! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hemiona raczej by sie tutaj nie znalazła, ale miałam wiele chęci, żeby wpisać Syriusza, ale jakoś tak wyszło...

      Usuń
  5. Ja nie czytałam jeszcze HP. Ale kiedyś trzeba.
    Pozdrawiam.
    Między Stronami

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam!! To najcudowniejsza książka na świecie! :)

      Usuń
  6. Uwielbiam ponad połowę tych postaci!!! Uważam, że autorka w Harrym Potterze stożyła naprawdę świetnych bohaterów. Poza tym już nie ma takiej drugiej serii.
    Pozdrawiam!
    http://in-the-book-word.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, zgodzę się z tym. Ciężko teraz trafić na drugą równie intrygującą serię z tak świetnie wykreowanymi bohaterami.

      Usuń
  7. Czy tylko ja nie jestem na zabój zakochana w Draco? -,- Ehh, wszytskie go kochają, a ja wysłuchuję tego i tylko kręcę głową z rezygnacją XD
    Bez Draco się zagadzam ^^ Napisałabym ten post tak samo :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak to nie lubisz Draco?? :O To najcudowniejsza postać *.* Jest taki słodziutki :D A już w ff go po prosu uwielbiam <3

      Usuń
  8. Jam tam nie lubię Draco. :/ Podobnie jak Rowling uważam go nie dość, że za rasistę, to jeszcze rozpieszczonego. Nie rozumiem tego wszechobecnego szału na Malfoy'ów...
    Ale z większością postaci się z tobą zgadzam. :) Najbardziej lubię Remusa i Severusa ^^

    ocean-slow.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jednak Huncwoci i ogólnie ich czasy i bohaterowie mają w sobie klimat, którego nie w sposób nie lubić :)

      Usuń
  9. Przyznaje się bez bicia, że nie czytałam tej serii, ale pierwszy tom Harrego już jest na mojej półce i zamierzam się za niego zabrać! :D Uwielbiam Lunę oraz Severusa :) Pozdrawiam:)
    Ich perspektywy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że wciągniesz się w tę serię i pokochasz książki równie mocno jak ja :D

      Usuń
  10. Ja również mam mało czasu na czytanie i pisanie postów ale najbardziej mnie boli że nie mam czasu zaglądać na inne blogi.
    Post świetny! Też lubię te postacie. Luna i Zgredek są świetni :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak to jest słabe :< Mało czasu, żeby wejść i poczytać recenzje :(

      Usuń
  11. Z postaci, które wymieniłaś najbardziej cenię Zgredka, Remusa i Bellatrix, uwielbiam tą trójkę, na tej 'top liście' najbardziej brakuje mi pozostałych Huncwotów, jeśli czytam ff, to tylko o nich! :D
    Pozdrawiam! ;)
    http://zagubieni-w-ksiazkach.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli chodzi o Huncwotów to nie przepadam na Rogaczem i Glizdogonem. Zdecydowanie wolę czytać Dramione <3

      Usuń
  12. Za niektórymi z przedstawionych tu przez ciebie postaci przepadam, za niektórymi nie :D Jest pół na pół. A bransoletki są śliczne <3. Chyba sobie taką sprawię za jakiś czas :D Pozdrawiam! /Claudie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, że są genialne! :D Nie wpadłam w Twój gust, ale mówi sie trudno :P Nie każdy musi lubić to samo ;)

      Usuń
  13. Hejo! Nominowałam Cię do LBA. Szczegóły znajdziesz na: http://kaniafrania.blogspot.com/2015/09/liebster-blog-award-odsona-numer-dwa.html . Mam nadzieję, że przyjmiesz nominację. ;) Miłej zabawy!
    Pozdrawiam,
    Kania Frania

    OdpowiedzUsuń
  14. Może nie powiedziałabym, że Stworka lubiłam, ale jak się tak zastanowić, to zawsze, gdy się pojawiał, dodawał smaku opowieści. Był dobrą postacią, przyznaję, i zasłużył sobie, żeby się tu znaleźć. :3

    OdpowiedzUsuń
  15. Luna jest boska <3. No i te włosy Evanny *-*
    Bellatrix i Nimfadora to takie wyraziste i niepowtarzalne postacie, że nie da się ich nie lubić!
    Osobiście też nie lubię Draco. Że dobry w głębi serca? Pfff... Ludzie, fanfików się naczytaliście xD.
    Też chcę takiego Zgredka do domu :3.
    Remusa uwielbiam ^^.
    City of Dreaming Books

    OdpowiedzUsuń
  16. Nominowałam Cię do LBA :P
    http://courage-or-destiny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Czytelnicze myśli , Blogger