Liebster Blog Award #4

Witajcie!

Dzisiaj pojawiam się z trochę lżejszym postem ;) Otóż odpowiem na nominacje, które czekają już od sierpnia ( chociaż niektóre ).


I nominacja jest od Lucy Lomar z Cmentarza zapomnianych książek 

 1. Czy Ty także się boisz, że w czasie roku szkolnego nie będziesz miał/miała czasu na czytanie?
Rok szkolny już się zaczął i wiem, że jest ciężko. Dlatego też w tym miesiącu nie pojawi się wrap up, bo moja ilość przeczytanych książek we wrześniu nie jest imponująca :<

2. Czytasz tylko książki papierowe?
Tak. Nie mam czytnika e-booków, a zresztą uważam, że tylko papierowe książki niosą ze sobą niepowtarzalny klimat. ;)

3. Jakie jest Twoje hobby?
Prócz czytania i pisania? To lubię w wolnym czasie pośpiewać, szkolić grę aktorską i w wakacje podróżować! :D

4. Ulubiony film?
Mam kilka filmów, które darzę moim uwielbieniem :D Między innymi:
*"Diabeł ubiera się u Prady"
*"Mamma Mia!"
*"21 Jump Street"
*"Służące"

5. Dziwny nałóg podczas czytania? (np. dojście do okrągłej liczby stron...)
Wiecie co, chyba nie mam takiego specyficznego nałogu. Jestem w stanie przerwać książkę w każdym momencie. Nie mam pojęcia, co mogłabym tu napisać ;)

6. Należysz do jakiegoś fandomu?
Tak! :D Jestem ogromnym Potterhead i Divergent! :D A tak to mogę chyba przynależeć jeszcze do Trybutów, bo lubię tę książkę, ale "Niezgodną" i "Harrego" kocham! <3

7. Poznałaś ciekawych ludzi poprzez prowadzenie bloga?
Tak! :D Chociażby Lucy! :D

8. Ulubione danie?
Zazwyczaj co kilka miesięcy zmieniam to danie, ale dziś odpowiadam, że chińszczyzna :3

9. Ulubiona książka?
Może wspomnę o tej, którą niedawno czytałam i którą jestem zachwycona, bo mam wiele ulubionych książek. Ale jako ostatnia do tego grona dołączyła powieść "Służące".

10. Do której klasy teraz będziesz szedł/szła?
Jestem teraz w pierwszej klasie liceum. Mat-tech :D

11. Zamierzasz wiązać swoją przyszłość z książkami?
Nie wiem, co będzie za kilka lat, ale rezygnować z czytania nie zamierzam! Będę się również starała sukcesywnie pisać tego bloga :)

II nominację otrzymałam od Kani Frani ze Świata Kani Frani

1. Jeśli miałabyś napisać książkę, to o czym?
Chyba miałam już kiedyś takie pytanie ;) I odpowiedziałam, że akcja działaby się w szkole z internatem ;) I na razie tylko miejsce ustaliłam :P

2. Na myśl, o której z przeczytanych książek dostajesz dreszczy?
Chyba nigdy jakoś specjalnie nie przeżywałam aż tak książek, ale wiele do myślenia miałam po "Poczwarce", "Pułapce uczuć" czy "Służących".

3. Z którym z książkowych bohaterów chciałabyś się zamienić?
Mogę wybrać tylko jednego? :c To chyba zamieniłabym się z ... Ginny? Jesteśmy w sumie do siebie podobne,a mi zależałoby na tym, aby uczyć się w Hogwarcie :D

4. Spektakl na podstawie której książki chciałabyś obejrzeć?
O! Bardzo fajne pytanie :) Ale tak po głębszym zastanowieniu, chyba nie ma takiej książki. Jakiś powieści sobie nie wyobrażam w formie przedstawienia, więc nie mam pojęcia. Chociaż może "Mały Książę"...

5. Jaka jest Twoja ulubiona piosenka?
Teraz bardzo lubię słuchać całej pierwszej płyty Eda Sheerana ( + ). I nie umiem wybrać tylko jednej dobrej piosenki, bo tak każda jest idealna.

6. Gdyby na świcie nie było książek, to...?
...To byłabym pierwszą, która by takowe stworzyła :D

7. Którą z książek czytałaś najwięcej razy?
"Harry Potter i Więzień Azkabanu". To zawsze jest krótka, lekka, przyjemna lektura :)

8. Wolisz oglądać filmy w kinie czy w domu?
Nie ma dla mnie zbyt dużej różnicy. Chociaż czasem w kinie denerwują mnie inni ludzie, kiedy się dziwnie zachowują.

9. Jakiego gatunku muzycznego nie możesz znieść? Dlaczego?
Szanuję każdą muzykę i nie jestem aż taką znawczynią, żeby powiedzieć najgorszy dla mnie gatunek. Chociaż chyba najmniej lubię disco polo :/

10. Gdybyś do końca życia miała wykonywać tylko JEDNĄ czynność, to co by to było?
Czytanie, czytanie, czytanie *-*

11. Kino, teatr czy opera?
Teatr! :D Uwielbiam przedstawienia i cały klimat teatru *.* 

III nominacja ( i ostatnia ). Nominowała mnie Ania K. z bloga Czytanie naszym życiem

1. Wymień 3 książki, przy których się popłakałaś.
Na pewno "Harry Potter i Zakon Feniksa" ( Syriusz :'( ), "Miasto Kości" i "Ostatnia piosenka".

2. Myślałaś kiedyś o napisaniu swojej książki?
Myślałam nawet założyłam w tym celu wattpada, ale chyba coś nie wyszło :P

3. Jakie jest Twoje największe marzenie czytelnicze?
Jak na razie może jakaś współpraca z wydawnictwem ;)

4. Jaka jest Twoja wada związana z książkami? (np. ignorowanie obowiązków na rzecz czytania, nadmierne wydawanie pieniędzy)
W tramwaju mogłabym się uczyć do szkoły, ale wolę czytać :P

5. Jaką lekturę szkolną ostatnio przeczytałaś?
Teraz omawiamy Biblię we fragmentach ;)

6. Jaką książkę chciałabyś widzieć w kanonie lektur szkolnych?
Moim zdaniem dobrą inicjatywą byłoby na koniec każdego roku, aby każdy uczeń przeczytał taką książkę jaką chce, a potem o niej opowiedział ;)

7. Czego się najbardziej boisz?
Chyba dużych, wściekłych psów...

8. Jesteś w stanie dokładnie określić ile książek udało Ci się przeczytać w tym roku?
Tak! xd Od tego ma się lubimyczytac.pl :P 39. Słaby wynik ;_;

9. Co sądzisz o podejściu młodzieży do literatury?
Wolą oglądać ekranizację i myślą, że mogą należeć do fandomów -.- 

10. Ile czasu spędzasz w bibliotece?
No jak się tam wybiorę to ok. 40 minut, żeby wybrać idealne książki ;) 

11. Która z pięciu ostatnio przeczytanych przez Ciebie książek najmniej Ci się podobała?
Wszytki były ocenione na 7,8 lub więcej, więc akurat wszystkie były genialne :D

Teraz czas na moje pytania:

1. Czy lubisz aktywnie spędzać swój wolny czas?
2. Ulubiony przedmiot w szkole?
3. Gdzie chciałabyś mieszkać w przyszłości?
4. Masz konto na lubimy czytać?
5. Jaki jest twój największy cel życiowy?
6. Dlaczego prowadzisz bloga?
7. Czy Twoi przyjaciele również prowadzą bloga?
8. Masz konto na wattpadzie?
9. Wolisz koty czy psy?
10. Jak spędziłaś wakacje?
11. Lubisz robić zakupy? :D

Nominacje (nie, nie będzie 11)
1. Kitsune Miko z Pain is my lover
2. Nammi z Courage or destiny
3. Clevleen z Bloga Książkocholiczki
4. Insane z Przy gorącej herbacie 
5. Detektyw Książkowy z Detektyw Książkowy ;)

Pozdrawiam!
~Victoria

10 komentarzy:

  1. Dziękuję za odpowiedź ;)
    Też bardzo długo wybieram książki w bibliotece... Czasem aż głupio to wygląda :D

    Pozdrawiam,
    czytanienaszymzyciem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Również "Służące" są jednym z moich ulubionych książek i filmów:) Irytuje mnie jak ludzie po obejrzeniu ekranizacji oceniają od razu książki i uważają się za fanów -.-
    Naprawdę to byłby fajny pomysł gdyby każdy na polskim mógł zrecenzować jakąś książkę i oceniać ją jako lekturę. Myślę, że bez takiego ograniczania i narzucania książek, ludzie by chętniej sięgali po powieści:) Pozdrawiam!
    Ich perspektywy

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajne odpowiedzi. Też mogłabym do końca życia tylko czytać. :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Też bardzo lubię Diabeł ubiera się u Prady i również Służące należą do jednych z moich ulubionych książek :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Też często wracałam do "Harry Potter i Więzień Azkabanu" - chyba najczęściej ze wszystkich części :)
    I świetna inicjatywa byłaby z tym czytaniem różnych książek na koniec roku, a później opowiadanie o nich!
    Pozdrawiam,
    http://magiel-kulturalny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten pomysł z czytaniem dowolnej książki na koniec roku byłby świetny, szkoda, że nauczyciele nie chcą się zgadzać na coś takiego :(

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja w tym roku przeczytałam 28 książek i jestem w trakcie 29. Lubimy te same filmy. A ostatnio popłakałam się na "Pamiętniku". Ekranizacja powieści Nicholas'a Spraks'a, of course. Swoją drogą facet musi być niezłym romantykiem ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawe odpowiedzi! Harry Potter <3. Kocham :D. Ja też zawsze długo wybieram ksiązki w bibliotece :D (chociaż ostatnio nie jestem tam częstym gościem). Pozdrawiam! :) /Claudie

    OdpowiedzUsuń
  9. Hej! :D
    Mam dla Ciebie nominację do TAGU! ^^
    http://zeglujacmiedzysnami.blogspot.com/2015/10/lucyuszowy-tag.html

    OdpowiedzUsuń
  10. Sporo tych pytań, ciekawe odpowiedzi. :D
    http://recenzandia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Czytelnicze myśli , Blogger