My Little Pony Tag

Witajcie! :)

Pojawiam się dziś z odpowiedziami do tagu "My Little Pony". Nominowała mnie do niego Aleja Czytelnika, za co jej bardzo dziękuję :) Zapraszam do czytania! :)



Apple Jack - książka, w której bardzo ważne są więzi rodzinne. 
Wydaje mi się, że pasuje tutaj "Zmierzch" S.Meyer. Chociaż rodzina Cullenów nie była taką typową rodziną, jednak byli oni dla siebie najważniejsi. Zawsze siebie wspierali we wszystkim i w ich zachowaniu można było ujrzeć miłość i więzi, które ich łączyły.

Pinkie Pie- najzabawniejsza książka, którą spotkałaś w swojej "czytelniczej karierze".
Z najzabawniejszą jest ciężko... Ale stwierdzam, że "Dotyk Julli". Może nie jest to jakoś super śmieszna książka, jednak Kenji jest tam promyczkiem słońca i samo jego bycie oraz wszelakie dialogi są genialne i bardzo zabawne :)

Rarity - książka z silną i niezależną bohaterką, która ma wpływ na adoratorów.
Chcę być oryginalna! Nie chcę podać Katniss, jak to zrobiła moja nominatorka, ale szczerze nikt inny nie przychodzi mi do głowy. Naprawdę muszę tu wspomnieć o Katniss, której bardzo nie lubię, ale tylko ona mi pasuje do tej roli.

Fluttershy - wspaniała książka, o której istnieniu wiedzą nieliczni.
Generalnie cała seria miętowa Ewy Nowak. Nie jest to może nieznana seria, ale nie jest o niej zbyt głośno, a ja ją uwielbiam. Jest kształcąca, ciekawa, a na dodatek wciąga, że w oka mgnieniu kończy się z nią przyjaźń ;) Dlatego bardzo lubię wracać do tych powieści :)

Twilight Sparks - książka z postacią, która mogłaby zostać twoją przyjaciółką.
Myślę, że moją przyjaciółką mogłaby zostać Tris z "Niezgodnej". Bardzo ją polubiłam i fajnie by było móc ją naprawdę spotkać. 

Spike - książka z nieszczęśliwie zakochaną postacią.
Myślę, że John z "I wciąż ją kocham" będzie tutaj pasował. Mimo iż spędził wyjątkowe chwile z Savannah, to jednak ich uczucie się rozwiało, ze względu na jego służbę. Jednak on nigdy o niej nie zapomniał i nie potrafił nikogo pokochać tak mocno jak ją. 

Rainbow Dash - książka, do której masz największy sentyment.
I tutaj znowu nie będę oryginalna, ale muszę wspomnieć, że to "Harry Potter". Jestem wielkim Potterhead, więc ta odpowiedź była dla mnie bardzo oczywista :) Także... Dziś leci druga część na TVN7, więc trzeba oglądać :)

Nominacje:
*Między stronami
* Książkowy Świat Niki
* Ocean Słów
*Od Kawy Wolę Książkę

Dziś tak krótko, ale postaram się, aby następny post był trochę dłuższy.

Pozdrawiam
~Victoria

10 komentarzy:

  1. Dziękuję za odpowiedzi ;)
    A ja za bardzo nie polubiłam Tris, więc chyba nie byłybyśmy dobrymi przyjaciółkami :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawe odpowiedzi. Muszę się zgodzić przy Katniss oraz Harrym Potterze - pasują do tych kategorii najlepiej :)
    Pozdrawiam,
    http://magiel-kulturalny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo dziękuję za nominację.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajny tag i świetne odpowiedzi ;)

    http://thebookishcity.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajne odpowiedzi. Może sama zrobię ten tag
    pozdrawiam :)
    Latające książki

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawie. Ja jednak zgadzam się z Tobą tylko co do Pottera

    OdpowiedzUsuń
  7. Pozwoliłam sobie nominować Cię do Liebster Blog Award. Serdecznie zapraszam.

    http://czytnica.blogspot.com/2...

    OdpowiedzUsuń
  8. Kenji jest świetny, uwielbiam go! :D Zawsze jak była jakakolwiek scena z nim uśmiech pojawiał się na mojej twarzy:) Pozdrawiam:)
    Ich perspektywy

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam Kenjiego, on zdecydowanie wniósł wiele do "Daru Julii" i żałuję, że wcześniej nie dostał tyle uwagi, na ile zasługiwał.

    Books by Geek Girl

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Czytelnicze myśli , Blogger