Celebrity Book Tag

Witajcie!


Już jest grudzień, a przecież dopiero co narzekałam, że idę do szkoły. Dobrze, że z książką czas tak szybko leci :) Zapraszam Was do przeczytania naprawdę fajniutkiego tag'u, do którego nominowała mnie Yelle z Latających Książek

Emma Watson - książka z piękną kick-ass'ową bohaterką


Dla mnie najbardziej do tej kategorii pasuje Tris. Była ładną dziewczyną, która przezwyciężyła swoje słabości i stała się dzielną rebeliantką, która pomimo tej zmiany nie straciły swojej własnej osobowości. 

Ryan Gosling - książka z najgorętszym męskim bohaterem


Jace! *-* Nie ma mowy na kogoś innego! Jace jest niezłym przystojniakiem, a do tego ma ironiczne poczucie humoru, za co go uwielbiam <3 

Brangelina - ulubiona para literacka


Tutaj idealnie pasuje Ronnie i Will z "Ostatniej piosenki". Bardzo mi się podobali jako para. Rozumieli siebie nawzajem, byli dla siebie oparciem. Uroczo *-*

Shailene Woodley- niedawno odkryty autor, którego pokochałeś


Pierwsze spotkanie z Cecelią Ahern miałam w lutym tego roku. Może się wydawać, że to długi okres czasu, ale od tamtego momentu nie znalazłam nikogo równie wybitnego,co ona. Każda z jej powieści mi się podoba. Nie są one banalne. Polecam! :P

Josh Hutcherson - ulubiona krótka książka


 Jak ja uwielbiam Josh'a :D A w tej kategorii wspomnę o "Wszystko, tylko nie mięta" Ewy Nowak. Jest to pierwsza część serii miętowej, od której rozpoczęłam przygodę z tą autorką :) I do dziś mile wspominam tę część :)

Dwayne Johnson - ulubiona gruba książka


Tutaj bez zastanowienia wskazuję "Harrego Pottera", którego mogłabym czytać na okrągło i nigdy by mi się nie znudził :) 

Leonadro Dicaprio - książka z najbardziej przykrą śmiercią


"Jesienna miłość" Sparksa. Bardzo przeżyłam śmierć głównej bohaterki w tej powieści. Uważałam (i nadal uważam), że to co ją spotkało było niesprawiedliwe :(

Kristen Steward - najnudniejsza książka


"Cyrk nocy". Wiem, że ma wielu zwolenników, ale mnie ta książka tak nudziła, że nie było mi dane ją skończyć. Może niedługo znowu się za nią wezmę, ale jestem negatywnie nastawiona. 

Ian Somerhalder - najbardziej przesłodzona książka


Myślę, że "Elita". Książka dla młodszej młodzieży, o bogatych nastolatkach i ich problemach. Po kilku latach mam wrażenia, że cała ta historia jest za słodka i bardzo błaha, ale nadal mam sentyment do tej książki :) 

Jennifer Lawrence - idealna książka lub seria


Zazwyczaj staram się nie powtarzać książek kilka razy w jednym tagu, dlatego długo się zastanawiałam co mogę tutaj dać. Koniec końców zdecydowałam się na "Felixa, Neta i Nikę". Nie jest to idealna seria, ale chyba dlatego tak bardzo ją lubię :) 

Czas na nominacje:
http://courage-or-destiny.blogspot.com
http://miedzy-kartkami.bloog.pl
http://zeglujacmiedzysnami.blogspot.com
http://blog--ksiazkoholiczki.blogspot.com

Których z wymienionych aktorów lubicie? Ja kocham Joshuę *-* I bardzo lubię Shailene :) Od razu przepraszam jakbym się pomyliła pisząc ich nazwiska czy imiona :P Jak zamierzacie spędzić jutro Mikołajki? Ja jadę w odwiedziny do mojego siostrzeńca :) Dajcie znać w komentarzu! :)

Pozdrawiam
~Victoria

23 komentarze:

  1. Ian i Ryan są najlepsiejsi :P
    Felix, Net i Nika oraz seria miętowa to najlepsze serie polskich autorów jakie do tej pory miałam okazje czytać :)
    pozdrawiam,
    pozeram-ksiazki-jak-ciasteczka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja chyba jednak wolę Josh'a chociaż jest ode mnie dużo niższy :P
      Ale to prawda, że obie te serie są z polskich młodzieżówek najlepsze :)
      Pozdrawiam

      Usuń
  2. Jace <3 muszę zacząć czytać kolejne części, nawet dla jego samego :)
    Ja tak mam takie samo zdanie o Cyrku nocy, co Ty, jakoś nie poczułam klimatu i nieźle się wynudzilam podczas tej lektury ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aż wstyd się przyznać, ale ja przeczytałam tylko jedną część Darów Anioła. Moim celem było zebranie całej serii w okładkach filmowych i, niestety, skończyło się, że ich nie ma :(

      Usuń
  3. Bardzo fajnie wykonany TAG.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Czemu Dwayne Johnson przypisany jest do grubej książki?! :P Uwielbiam go jako wrestlera ❤
    Bardzo przyjemnie czytało się Twoje odpowiedzi :) "Cyrk nocy" również trochę mnie nudził.
    Pozdrawiam :D

    houseofreaders.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja na początku nie wiedziałam kto to jest xd Ale po wyszukaniu zdjęcia kojarzę go ;)

      Usuń
  5. Bardzo fajny tag :) W większości odpowiedzi zgadzam się z tobą :) Zwłaszcza co do ostatniej- również bardzo lubię "Felixa, Neta i Nikę" :) /Claudie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Piąteczka! :D Muszę się właśnie zaopatrzyć w najnowszą część :)

      Usuń
  6. W stu procentach się z Tobą zgadzam - Jace idealnie pasuje do tej kategorii :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Idealnie wpasowałaś Goslinga, Stwart i DiCaprio :D
    Stewart zawsze będzie mi się kojarzyła z rozmemłanymi ziemniakami :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tutaj ciebie zaskoczę. To nie ja układałam kategorie ;) Przecież wiesz, że ja przez większą część czasu nie wiedziałam kto to Gosling i nadal nie oglądałam z nim żadnego filmu :P

      Usuń
  8. Zapraszam do udziału w moim konkursie. Do wygrania "Ember In The Ashes. Imperium Ognia"
    Szczegóły: http://recenzjeami.blogspot.com/2015/12/konkurs-z-ksiazka-ember-in-ashes.html

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. O, zgadzam się z "Elitą" - bardzo przesłodzona. No i oczywiście Harryego to też mogłabym czytać i czytać - nigdy się nie znudzi <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czasem jednak na gorszy dzień lubię sięgnąć po taką słodką książkę i oderwać się od rzeczywistości :)

      Usuń
  10. Nie jestem sama! W końcu spotkałam kogoś komu również nie podobał się "Cyrk nocy":) Ta książka jest tak strasznie nudna... Najlepszy przykład, że nie ocenia się książki po okładce.
    www.lekturia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeej! Moja przyjaciółka mówiła, że jej się ta książka podobała i miała wysokie opinie, dlatego postanowiłam po nią sięgnąć. I pierwszy raz spotykam osoby, które razem ze mną nie przepadają za tą książką :D

      Usuń
  11. Cześć ,dziękuję za nominację , czuje się zaszczycona :) . Miałam długą przerwę w blogowaniu, ale przedmaturalne obowiązki nie pozwalały na sięganie po nowe książki. Jutro nadrobię zaległości i przedstawię "Tajemnicę Mercy Close" i " Wołanie kukułki " .Pozdrawiam Ciebie najseredeeeeeeeeczniej !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że przyjęłaś nominację i dalej rozprzestrzenisz ten tag :) Nie mogę się doczekac Twoich kolejnych recenzji :)

      Usuń
  12. Super pomysł na tag, nigdy wcześniej go nie widziałam :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  13. Och, jak ja nie lubię Angeliny Jolie... :P Za to uwielbiam Jennifer Lawrence oraz Iana! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja właśnie lubię Angelinę :D Ale za to Jennifer nienawidzę :P Uważam , że gra jak drewno, i przez to, że w ekranizacji była Katniss strasznie ją zepsuła.

      Usuń

Copyright © 2014 Czytelnicze myśli , Blogger