Lucyuszowy Tag

Witajcie!


To ostatni mój post w tym roku. Niedługo będzie pół roku odkąd istnieje ten blog. Prawdę mówiąc,jak go zakładałam nigdy nie sądziłam, że zajdę aż tak daleko. Myślałam, że się "znudzę", ale nie... :) A dzisiaj w ten ostatni post w roku zapraszam do przeczytania autorskiego tagu Lucy Lomar o nazwie Lucyuszowy Tag! 

1. „Jesteś za wysoki, Maciek." - czyli książka, która mimo iż jest znana i uwielbiana to Ciebie do siebie nie przekonała.


Nie chcę podawać tej samej książki co Lucy, dlatego wybieram tutaj serię "Szeptem". Sięgnęłam po nią przez wzgląd na moją przyjaciółkę, która mi ją bardzo polecała. Pierwsze dwie części były dla mnie w miarę okej, ale dwie kolejne to po prostu komedia! Nie polecam!

2. „Co z tego, że jestem niska? Przecież małe i tak jest wielkie!" - czyli książka, która mimo małego rozgłosu bardzo Ci się spodobała.


Nie zbyt popularną książką jest "Czerwone jak krew". Jest to taki a'la kryminał młodzieżowy, który jest ciekawie napisany, ma trochę inną fabułę i miejsce.

3. „Życie cioty boli." - czyli książka, przy której nie da się powstrzymać (u)śmiechu.


Dla mnie idealnym przykładem będzie tutaj "Mikołajek" oraz wszystkie jego części. Jest to seria, którą bardzo lubię już od dzieciństwa i właśnie zastanawiam się, czy niedługo jej sobie nie przypomnieć :)

4. „To chyba dobrze..." - czyli książka z niesatysfakcjonującym zakończeniem. 


Mi okropnie nie podobało się zakończenie "Hopeless" (jak i cała książka). Liczyłam na coś innego i się przeliczyłam :( Wiem, że ta książka ma wiele zwolenników, ale jakoś dla mnie to nie jest to coś...

5. „Masz coś do jedzenia?" - czyli książka, po której czułeś/łaś niedosyt.


Och... Moje pierwsze spotkanie z Kingiem i "Joyland". Tak się zraziłam do tego autora, dla mnie ta książka była tak słaba, że dziwiłam się powszechnej pozytywnej opinii dla tego autora. 

6. „Czy tylko ja nie wiem o co w tym chodzi?" - czyli książka, w której pogubiłeś się przez niezliczonych bohaterów.


Tutaj pasują "Pamiętniki Wampirów". Czytałam zaledwie trzy części, ale w tej ostatniej powoli przestałam ogarniać kto jest kim. Serial podobno jest jeszcze bardziej poplątany :o I bohaterowie na okrągło umierają i zostają cudownie wskrzeszeni :o

7. „Obiecuję, że Cię uduszę, wypatroszę, podeptam i wyrzucę przez okno." - czyli książka, po której miałeś/łaś ostatnio kaca książkowego.

Chyba taki ostatni był pod koniec wakacji. I była to książka "Pułapka uczuć". Tak mi się podobała, że cały czas o niej myślałam, wyobrażałam sobie inne zakończenia i nie mogłam przebrnąć przez inne książki.

8. „Czekaj...CO?!" - czyli książka, na której mocno się zawiodłeś/łaś.


W sumie zawiodłam się trochę na "Buszującym w zbożu". Miała to być super lektura i w sumie była ciekawa, ale myślałam, że jakoś tak inaczej to wszystko będzie wyglądać. I tak jakoś... Nie przemawia ona zbytnio do mnie :/

9. „Lajf is brutal end samtajms gif ju kopas w dupas." - czyli książka, która skłoniła Cię do głębszych przemyśleń.


Na pewno "Służące" skłoniły mnie do przemyśleń. Były takie cudowne, a po obejrzeniu filmu i po lekturze, jakoś tak lepiej dotarł do mnie problem rasizmu i chociaż teoretycznie różnica lat jest całkiem spora, to nadal wyczuwa się taką nienawiść ze strony niektórych :( 

10. „Czyli idziemy do biblioteki, tak?" - czyli osoby, które nominuję.

http://alejaczytelnika.blogspot.com
http://ksiazkowy-swiat-niki.blogspot.com
http://odkawywoleksiazke.blogspot.com
http://ocean-slow.blogspot.com

A ja z okazji Nowego Roku życzę Wam większej ilości przeczytanych książek, spełnienia marzeń, dotrzymania postanowień oraz aby rok 2016 był o wiele lepszy od tego!

Pozdrawiam!
~Victoria


41 komentarzy:

  1. interesujący tag
    pozdrawiam
    http://alotofpage.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny tag, nie widziałam go jeszcze.
    http://www.lekturia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie jest chyba zbyt popularny albo był wtedy jak powstał czyli w okolicach wakacji ;)

      Usuń
  3. Super pomysł na tag! Nie czytałam żadnej z tych książek, ale do Colleen Hoover mam zamiar się niedługo przekonać :)

    ksiazkowy-termit.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawy TAG! Czytałam "Pułapkę uczuć", ale nie zrobiła na mnie, aż tak wielkiego wow.

    Pozdrawiam cieplutko, Julia!
    countrywithbooks.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie urzekła ta powieść *-* I w sumie trochę nie chcę drugiej części :P

      Usuń
  5. Nagle wszyscy przypomnieli sobie o moich nominacjach, które zaistniały jakieś dwa miesiące temu ehh ;-;
    Jest mi bardzo miło, że wykonałaś mój TAG! :D :*
    Co do Colleen Hoover mam mieszane uczucia. Z jednej strony wszyscy wychwalają jej książki i dają 10/10, a niektórym wcale się nie podoba :|

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powinnaś się czuć zaszczycona, że akurat Twój autorski tag jest moim ostatnim postem w roku :P
      Najlepiej by było, jakbyś sama przeczytała jakąś książkę i napisała super recenzję xD Ja ofc polecam "Pułapkę uczuć" :D

      Usuń
  6. Oj tak Służące to książka dająca do myślenia.
    Mi seria Szeptem się podobała, tylko z tego względu, że był w niej Patch :*
    Mam podobne odczucia jak Ty do Hopeless, autorka mogła się bardziej postarać
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja za Patchem jakoś nie przepadałam i jak czytałam pierwszą część to zalatywało mi to "Zmierzchem" xD

      Usuń
  7. Faktycznie dwie ostatnie części Szeptem były gorsze, ale nie uważam by przekreślały całą serię. :)
    Pozdrawiam,
    Geek of books&serials&films

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To zależy jak kto woli. Dla mnie te dwie pierwsze jakoś super-bombowe też nie były :/ I tak naprawdę skończyłam tę serię tylko przez moją przyjaciółkę, która kocha tę serię ;)

      Usuń
  8. No gratuluję, już pół roku. :)
    Ja nie czytałam serii "Szeptem" :c

    OdpowiedzUsuń
  9. Tobie też życzę, aby rok 2016 był lepszy od tego!
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajny tag, pierwszy raz się z nim spotkałam :D Życzę Ci szczęśliwego Nowego Roku, mnóstwa przeczytanych książek i wszystkiego co najlepsze! ♥

    http://thebookishcity.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie jest zbyt popularny, ale bardzo zabawny :D Więc nie mogłam nie wykonać tej nominacji :)
      Dziękuję!

      Usuń
  11. Na jakie zakończenie "Hopeless" liczyłaś? Ja po cichu myślałam, że Sky i Dean okażą się swoim zaginionym rodzeństwem... Ta, fu! :D
    Przekomiczny TAG!

    Buziaki - zapraszam na nową recenzję!
    Przerwa na książkę

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślałam, że ta ciotka okaże się psychopatką xD I że będzie trochę akcji :P Taak... Lubię takie klimaty ;)

      Usuń
  12. Czerwone jak krew to zdecydowanie coś innego niż na co dzień czytam. Była przyjemna i dosyć szybko mi się ją czytało:)
    Co do Pamiętników wampirów książkowej wersji to się zgadzam, czytałam ją dosyć dawno temu, ale pamiętam, że bohaterów było sporo:D Co do serialu, również jest ich dużo, ale za to jest Damon, którego też jest dużo :D
    Uwielbiam Służące i przesłanie jakie niesie ta książka! Pozdrawiam!
    Ich perspektywy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeej! Mamy podobny gust :3 W sumie serialu obejrzałam jeden odcinek zaraz po przeczytaniu książki i byłam zawiedziona tym, że jest tak dużo zmian ;)

      Usuń
  13. Dziękuję za nominację :)
    TAG bardzo mi się spodobał, więc na pewno go u siebie zrobię.
    Jakiś czas temu zaczęłam myśleć o przeczytaniu "Służących". Film był genialny, więc podejrzewam, że książka też jest godna uwagi.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam! <3 Książka jest naprawdę genialna! ( tak jak film *-* )

      Usuń
  14. Świetny tag, za większość pytań odpowiedziałabym bardzo podobnie :) Od razu subskrybuję, pozdrawiam :)
    http://castleona-cloud.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za obserwowanie :)
      Ja zaraz zajrzę do ciebie :)

      Usuń
  15. Super tag. A co do "Hopeless" to tyle o niej słyszałyśmy, ale nie miałyśmy okazji przeczytać. Oby nas nie rozczarowała. :)

    Pozdrawiamy i zapraszamy do nas:
    rodzinne-czytanie.blogspot.com

    + obserwujemy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że Was nie zawiedzie tak jak mnie ;)

      Usuń
  16. Eh, chyba w końcu nie przeczytam "Szeptem", bo czasu mało, a recenzje nie do końca przychylne :P.
    Akurat o serii Salli Simukki dużo dobrego słyszałam, a często jest na promocjach, więc może kiedyś się zaopatrzę :).
    "Hopeless" nie czytałam, ale myślę, że miałabym odczucia podobne do twoich. Po prostu nie mój gatunek ;).
    Oh, oni uwielbiają to robić, prawda? Ciągle zabijać i wskrzeszać bohaterów xd.
    Nie martw się, "Buszujący..." mi się w ogóle nie podobał :P.
    Życzę owocnego rozwoju bloga w 2016 ^^!
    City of Dreaming Books

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja teraz poluję na kolejne części, bo na razie tylko jedna za mną ( mówię o serii Simukki ) i mam nadzieję, że obie będą równie wspaniałe, jak pierwsza :)

      Usuń
  17. Muszę w końcu przeczytać "Służące", bo film podobał mi się bardzo i wszyscy chwalą pierwowzór :)
    Z "Szeptem" się zgadzam - nie rozumiem fenomenu, dla mnie był bardzo słaby :P
    "Buszujący w zbożu" jeszcze przede mną! A "Joyland" też mnie trochę rozczarował, ale dam Kingowi drugą szansę!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja próbowałam z "Carrie", ale i ta książka jakoś mnie tak rozczarowała? Nawet nie wiem jak to nazwać. W każdym razie stwierdziłam , że horrory to nie gatunek dla mnie ;)

      Usuń
  18. Wyjątkowo, książki, które wskazałaś mnie zainteresowały :D
    Pozdrawiam serdecznie!
    napolceiwsercu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Fajny tag. Jedyną książką, którą czytałam jest chyba Mikołajek.. :) O reszcie albo słyszałam albo nie :D

    Pozdrawiam, niech książki będą z Tobą!
    ksiazkomaniacyrecenzje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale fajne pożegnanie! :D

      Niech książki będą z Tobą! :3

      Usuń

Copyright © 2014 Czytelnicze myśli , Blogger