Liebster Blog Award #5

Witajcie!

Na dzisiejsze zimowe popołudnie zaplanowałam odpowiedź na trzy nominacje do Liebster Blog Award, za które ogromnie dziękuję. Już w następnym tygodniu zaczynają mi się ferie, dlatego postaram się właśnie na początku lutego nadrobić zaległości książkowe oraz blogowe :) A teraz już nie przedłużając - PIERWSZA NOMINACJA od Żanety z Czytnicy.

1. Czemu czytasz?
Czytać zaczęłam już jako małe dziecko, bo w moim domu książki były wszechobecne. I myślę, że właśnie ich taka powszechność w domu sprawiła, że teraz jestem nałogowym czytelnikiem ;) 

2. Inne pasje poza czytaniem.
Bardzo lubię pisać, i nie mam tu na myśli tylko bloga, ale też różne autorskie opowiadania. Poza tym kocham podróże, muzykę i teatr! *-*

3. Czy masz jakieś zwierzęta?
Tak! Mam już sześcioletniego psa rasy shih-tzu, który wabi się Lucky.

4. O czym marzysz?
Na dzień dzisiejszy, moimi największymi marzeniami jest wyjazd do Australii oraz wyjście na koncert 5 Seconds of Summer z możliwością poznania członków zespołu :3

5. Jaką książkę najbardziej pragniesz przeczytać?
Teraz najbardziej chcę przeczytać "5 Seconds of Summer.Hej załóżmy zespół". Jest to autorska biografia mojego ukochanego zespołu, a że wkręciłam się w niego na maxa, to teraz ta książka musi być moim prioritetem ;)

6. Jaką porę roku lubisz najbardziej i dlaczego?
Kocham jesień, bo łączy najlepszą pogodę. Kocham jak jest deszczowo i siedzę wtedy w domu, ale lubię też jak jest złota polska jesień i jest tak ciepło, miło i przyjemnie.

7. Co zrobiłabyś ukochanemu na śniadanie?
Nie jestem jakąś super kucharką i myślę, że łatwiej byłoby coś zrobić na obiad niż na śniadanie xd Ale może jakaś sałatka?

8.  Wolisz góry czy morze?
Zdecydowanie góry! Nad morzem się nudzę. Nie lubię leżeć jak jest upał inie robić nic. Wolę wtedy schronić się w cieniu drzew bądź w domu ;)

9. Ulubiony deser.
Najbardziej przepadam za ciastami, a w szczególności różnymi odmianami sernika ;3 Jak o tym piszę, to aż mnie naszła ochota na taki serniczek.

10. Co byś zrobiła z wygranym w totka milionem?
Przeprowadzam się do Australii i spełniam moje marzenia ( koncert 5SOS ze spotkaniem *-* ).


11. Twoja największa zaleta.
Myślę, że jest to opanowanie. Często nawet jak jestem bardzo zdenerwowana wolę się opanować i nie powiedzieć tych kilku słów za dużo, aby nie wybuchnęła jakaś kłótnia ( no, ale czasami to zdarza się każdemu ;) ).

DRUGA NOMINACJA od Słodkiej Obsesji z Ania Bloguje.

1. Za co najbardziej lubisz Święta?
Trochę się spóźniłam, bo Święta już za nami, ale trudno ;) Nie będę czekać rok, aby odpowiedzieć na nominację ;) Lubię Święta za ich magiczny klimat, który tak naprawdę tylko jest odczuwalny podczas Bożego Narodzenia.

2. Czy już zacząłeś przygotowania do Świąt?
Mam jeszcze całe 11 miesięcy ;)

3. Twoja ulubiona książka w świątecznym klimacie?
Chyba jedyną książką jaką czytałam i która miała świąteczny klimat była książka Ceceli Ahern "Podarunek". Podobała mi się :)

4. Twój ulubiony świąteczny film?
Bezkonkurencyjnie "Kevin sam w domu" oraz "Kevin sam w Nowym Jorku". Te filmy oglądam co rok i nigdy mi się nie znudziły. Lubię również "To właśnie miłość".

5. Czy masz u siebie w domu jakieś nietypowe świąteczne tradycje?
Hmm... Myślę, że nie. ;)

6. Ulubiona świąteczna piosenka?
Bardzo lubię piosenkę Ariany Grande "Santa tell me".

7. Co sądzisz o szkolnych wigiliach? Jesteś za czy raczej przeciw?
Zazwyczaj byłam przeciwna,jednak ta z tego roku szkolnego bardzo mi się podobała, więc już nie jestem aż taką przeciwniczką.

8. Czy lubisz chodzić na przedświąteczne zakupy?
Lubię, ale wolę robić je nieco wcześniej, gdy nie ma aż tak ogromnej liczby ludzi w sklepach.

9. Czy lubisz gdy pada śnieg?
Nie lubię śniegu. Nie lubię zimna. Dlatego myślę, że kiedyś wybiorę się na Święta do ciepłych krajów, aby przekonać się jak to tam jest.

10. Czy przystrajasz swój pokój na święta?
Jakoś specjalnie to nie za bardzo. Owszem, zawsze jest w nim kilka figurek Św.Mikołaja czy jakiegoś bałwanka, ale to nie jest nic specjalnego.


11. Czy lubisz ubierać choinkę?
Nie. Zdecydowanie tego nie lubię. Wolę ją rozbierać xd

TRZECIA NOMINACJA od Lekturii z bloga o tej samej nazwie ;)

1. Jak duża jest Twoja domowa biblioteczka?
Tylko moich książek jest całkiem mało, ale i tak nie mam już miejsca, gdzie by je trzymać.

2. Audiobook, ebook czy książka papierowa? W jakiej formy najczęściej korzystasz?
Zazwyczaj czytam książki tradycyjne.W sumie to nigdy nie próbowałam audiobooka, ale że jestem wzrokowcem to raczej u mnie ten pomysł by nie przeszedł. A całej książki jako e-book'a też nie czytałam. Tylko opowiadania na wattpadzie.

3. Wolisz kupować czy wypożyczać książki?
Nie ma to dla mnie większej różnicy. Chociaż zawsze fajnie jest mieć swoją ukochaną serię w domu :)

4. Czytasz 1 książkę, czy kilka naraz?
Staram się czytać po jednej, ale podczas roku szkolnego, jak są lektury to staram się czytać obie książki.

5. Wyobraź sobie, że czytasz 1 tom serii, która bardzo Ci się spodobała, tak że naprawdę nie możesz się od niej oderwać, a tu nagle ktoś zaspoilerował Ci bardzo istotny szczegół z ostatniej części (np. Twój ulubiony bohater zginie). Co robisz? Czytasz dalej, jakby nic się nie stało, kolejne części? Odpuszczasz sobie serię? Postanawiasz na chwilę zrobić sobie przerwę od tego cyklu?
Byłam w takiej sytuacji :( Chodzi o książkę "Niezgodną". Jednak mimo wszystko czytałam ją dalej i udawałam, że nie wiem jak się skończy. Jednak nadal to serię kocham!

6.Czytasz całą serię od razu, czy robisz sobie przerwy między poszczególnymi tomami?
Raczej z przerwami, bo zanim kupię kolejną część to zawsze mija trochę czasu albo czasami nie są one jeszcze w całości przetłumaczone na polski.

7. Wolisz narrację pierwszoosobową, czy trzecioosobową?
Nie ma to dla mnie żadnej różnicy jeśli chodzi o książki, a jak o opowiadania to pierwszoosobową.

8. Jaka cecha najbardziej Cię denerwuje w innych ludziach?
Nie lubię jak są fałszywe osoby. To jest chyba najgorsza cecha, a w szczególności może skrzywdzić :(

9. Jesteś introwertykiem, czy ekstrawertykiem?
Kimś pomiędzy? :D

10. Jakiego koloru są ubrania, które masz teraz na sobie?
Miodowy, ciemny róż, niebieski ;)


11. W którym domu Hogwartu jesteś?
100% Puchonka pozdrawia! 

Ja postanowiłam, że dzisiaj nikogo nie będę nominować. Napiszcie, co wy sądzicie o moich odpowiedziach. Czy się zgadzacie, czy nie.

Pozdrawiam!
~Victoria

21 komentarzy:

  1. Dziękuję za wykonanie mojej nominacji:)
    Mam taką samą sytuację z Niezgodną!:( Tylko ja póki co przeczytałam tylko 1 tom.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To łączmy się w bólu! To jest straszne, że ludzie są tacy okropnie i wszystko dookoła spoilerują ;_:

      Usuń
  2. Ja generalnie lubię szkolne wigilie, jednak to dużo zależy od tego jaką ma się klasę, bo często życzenia są wymuszane i przez to źle się czuję je składając :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie u mnie teraz było tak cudownie, bo jednak mam bardzo fajną klasę :)

      Usuń
  3. U mnie w domu się raczej nie czytało. Jak byłam dzieckiem, to rodzice czytali mi do snu bajki, ale skończyło się to jak poszłam do szkoły i wtedy przestałam czytać z własnej nieprzymuszonej woli ;) Dlatego nie wiem skąd nagle u mnie wzięła się ta miłość do książek. Świetne odpowiedzi :)
    Pozdrawiam serdecznie.
    houseofreaders.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja zawsze patrzyłam co robią siostry i je naśladowałam :)

      Usuń
  4. Kevin i "To właśnie miłość" to świetne filmy, również bardzo lubię oglądać je w święta. Miałam taką samą sytuację z "Niezgodną" - wiedziałam jak skończy się ta trylogia jeszcze zanim sięgnęłam po pierwszą część :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze w sumie od niedawna polubiłam "Holiday". Chociaż aż tak bardzo świąteczny to ten film dla mnie jest, ale często leci właśnie w tym okresie ;)

      Usuń
  5. O kochana ale dużo tych pytań. O do Australii też bym sobie pojechała, ciekawy kontynent.
    Ja też kocham góry i tylko do nich bym mogła jeździć. <3 Zdecydowanie morze jest nudne.
    O piszesz swoje opowiadania, bardzo fajnie. :D
    Myślę że nikt nie lubi fałszywych osób, a najgorsze jest to że fałszywy osobę też tak mówią i gdzie tu logika. :)
    http://kochamczytack.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Piszę. Chociaż obecnie są tą bardziej ff, więc niezbyt ambitnie :p

      Usuń
  6. Ale mi smaka na serniczek zrobiłaś! <3
    Też uwielbiam pisać :) Jestem redaktorką w szkolnej gazecie (II w Polsce!) oraz pisałam swoje ff :)
    Piąteczka!

    Chciałam Cię powiadomić, że gify w moim poście UNBOXINGU nareszcie działają - zapraszam do pełnej lektury :)

    Przerwa na książkę

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mmm... Taki karmelowy *-* Gratuluję bycia redaktorką :D U mnie w szkole nie ma gazetki,ale jakoś nigdy mnie do tego typu aktywności nie ciągnęło. Wolę swoje autorskie historyjki xd

      Usuń
  7. Z wieloma twoimi odpowiedziami się zgadzam :) Ja również kocham pisać, to moje ulubione zajęcie zaraz po czytaniu :) No i też uwielbiam ciasta! Pozdrawiam /Klaudia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kurczę, teraz każdy chce ciasto xd Przepraszam, że wam tego smaka na ciacho zrobiłam ;(

      Usuń
  8. Bardzo ciekawe odpowiedzi :). Ale mi narobiłaś smaka na sernik :D Ja również uwielbiam pisać. Kiedyś pisałam własne ff i własną książkę :).
    Pozdrawiam. ~ Julka ☺ ~
    Zapraszam na nową recenzję:
    http://odkawywoleksiazke.blogspot.com/2016/01/recenzja-oddam-ci-sonce-autorstwa-jandy.html

    OdpowiedzUsuń
  9. Oh od czego by tu zacząć... Australia piękny, ciepły kraj, mnóstwo pająków i innych stworzonek ,a do tego woda <3 też pym się wybrała. Z Wierną mam ten sam problem bo będąc na ok.30 str I tomu ktoś(nie będę już pisać kto) mi perfidnie zaspojlerowal końcówkę, ale cóż mówi się trudno i trzeba czytać dalej :D. Co do gór zgadzam się z tobą idealnie. Nad morzem nie ma co robić , chociaż kocham wodę to nad naszym polskim morzem oprócz tłoku nie znajdziesz nawet reszty swojej rodziny :/... Nie zgadzam się z tb apropo zimy śniegu i ubierania choinki. To przecież najepsza porą roku i najlepsza zabawa w święta :)
    Nammi
    http://courage-or-destiny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Każdy może mieć swoje własne zdanie, ale mnie do śniegu i zimy nigdy nikt nie przekona. Takie życie.
      A Australia to obecnie mój cel number 1 :3

      Usuń
  10. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne odpowiedzi! Ja bardzo chcę wyjechać do Australii, może to się kiedyś uda ;) I też wolę góry, świeże powietrze, można pochodzić, rewelacja :D
    Pozdrawiam ;)
    bookowe-love.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Najlepsze odpowiedzi o zimie! Nie sądziłam, że nie lubisz śniegu :( Chyba tylko ja jestem w 100% nakręcona na święta i zimę :p
    Bardzo się zdziwiłam Australią...

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Czytelnicze myśli , Blogger