#29 "Radość kwiatów" - moja pierwsza kolorowanka dla dorosłych


Witajcie!


Tak, wiem, wiem. Dawno mnie tutaj nie było, ale po prostu nie miałam weny, aby cokolwiek napisać. A przecież pisanie na siłę, to również nic przyjemnego, dlatego miałam taką krótką, nieplanowaną przerwę. Dużo czasu zajmuje też szkoła, bo koniec roku już za dwa miesiące i trzeba podciągać oceny. Na pewno w wakacje i w czerwcu będzie mnie tutaj dużo więcej :)

Dzisiaj chciałam Wam trochę opowiedzieć o kolorowankach, a głównie o "Radości kwiatów" Eleri Fowler. Jak byłam mała to nie przepadałam za kolorowaniem. Nie miałam nic przeciwko, jednak zawsze wolałam rysować swoje autorskie ludzki, bo wtedy mogłam nie trzymać się pierwowzoru. Później przestałam trzymać się schematu i kolorowałam, tak jak mi się podoba. 

Ostatnio szał na kolorowanki powrócił. Tylko, że tym razem skierowane są one dla dorosłych i teraz, gdy opada już ich popularność i ja, zdecydowałam się na swój egzemplarz. Dopiero potem zauważyłam, że w tej książce jest pełno szczegółowych rysunków, co po pokolorowaniu daje naprawdę niesamowity efekt!

Właśnie to jest, tym kluczem w tej kolorowance. Jest szczegółowa, a zarazem prosta. Te dwie rzeczy niby się wykluczają, a jednak dobrze połączone dają niesamowity efekt. W szczególności ślicznie to wygląda, gdy już zakończymy naszą pracę. Mamy wtedy satysfakcję z wykonanej pracy i mam wrażenie, że od razu czujemy się szczęśliwsi. Kolejnym plusem są cytaty wplecione w obrazki, bo często idealnie oddają sens kolorowanki i to jednak zawsze jest jakimś urozmaiceniem.

Nie oceniam tej książki w skali 1-10, bo naprawdę nie wiem, jakie kryteria miałabym wziąć pod uwagę. Mimo wszystko polecam wszystkim tę kolorowankę jako formę odpoczynku, albo małego zbioru oryginalnych cytatów.


Dziękuję wydawnictwu Harper Collins za tę kolorowankę :)

~Victoria

7 komentarzy:

  1. Coraz bardziej mam ochotę kupić którąś z kolorowanek dla dorosłych :)


    Zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Również mam ten egzemplarz i bardzo przyjemnie mi się go koloruje :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam już dwie takie kolorowanki dla dorosłych, ale ostatnio nie mam czasu i chęci na kolorowanie. Niemniej jednak ta prezentuje się zachęcająco :) /Klaudia

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie wiem, czy bym sobie kupiła taką kolorowankę. .-. Pewnie mi by się szybko znudziła i nie miałabym do niej cierpliwości.
    Chciałabym zobaczyć jak Ci wyszło. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej!
      Zostałaś nominowana do LBA c:
      http://swiatwedlugkasi.blogspot.com/2016/05/liebster-blog-award-znowu.html

      Usuń
  5. Przyznam, że ja nie przepadam za takimi kolorowankami, nie mam do nich cierpliwości :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Z chęcią pokolorowałabym taką książkę. Widziałam, że bardzo ładnie wyszły Ci te obrazki :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Czytelnicze myśli , Blogger