Liebster Blog Award #6


Cześć wszystkim! :)

Pojawiam się dzisiaj z czymś lekkim i przyjemnym - czyli odpowiedzią na nominację do Liebster Blog Award, którą otrzymałam od Kasi ze swiatwedlugkasi.blogspot.com Myślę, że już niejednokrotnie spotkaliście się z takimi postami, ale dla przypomnienia chodzi tutaj mniej więcej o to, aby odpowiedzieć na 11 pytań zadanych przez nominatora i wymyślić swoją jedenastkę, po czym nominować kolejne 11 osób :) Nie przedłużając, zapraszam Was do czytania :)

1.Masz jakieś swoje dziwactwa? Zdradzisz czym one są?
Nie wiem, czy jest to aż takie dziwne, ale przed naprawdę ważnymi egzaminami zawsze wkładam podręcznik albo zeszyt po poduszkę, żeby dopisało mi szczęście. Muszę przyznać, że zazwyczaj się to sprawdza i nigdy potem nie ma tragedii ;)

2. Jakie serwisy społecznościowe lub aplikacje cię irytują. Dlaczego?
Trochę myślałam nad tym pytaniem, ale koniec końców chyba nic nie wymyśliłam. Aplikacje same w sobie nie są denerwujące - prędzej ludzie, którzy z nich korzystają.

3. Jakie języki obce ci się podobają? Chciałbyś się ich nauczyć?
Język hiszpański jest ładnym językiem i uczę się go już czwarty rok, a tak to lubię jeszcze American English :D

4.Ciągnie cię do sportów ekstremalnych?
Nawet do zwykłych mnie nie ciągnie, więc co dopiero do ekstremalnych ;)

5. W jaki sposób wybierasz książki, które chcesz przeczytać?
Teraz zazwyczaj kieruję się wcześniej przeczytanymi recenzjami, a tak to dużo zależy od grzbietu książki, jej opisu i tytułu.

6.Jakie są twoje ulubione bajki z dzieciństwa?
Z takich pełnometrażowych to bardzo lubiłam "Mój brat niedźwiedź", a takie bardziej serialowe to "Smerfy", "Gumisie", "Owocowe ludki", "Bracia Koala", "Przyjaciele z podwórka". Sporo tego jest ;)

7.Z jakim "typem" człowieka najlepiej się dogadujesz, a z jakim najgorzej?
Chyba najlepiej dogaduje się z osobami z podobnymi zainteresowaniami co ja, i jeśli są w tym samym fandomie :D A najgorzej to raczej z osobami wybuchowymi, bo ja jednak jestem bardziej spokojna.

8.Jaki smakołyk kojarzy ci się z dzieciństwem?
Nie wiem, może Dumle? Jadłam je głównie jak byłam młodsza...

9.Podaj jedną rzecz, którą uważasz za bezsensowną.
Dyskietki są bez sensu, bo chyba już nie ma komputerów, na których można by je było otworzyć :D

10. Lubisz obchodzić urodziny?
Tak! To całkiem miłe, jak najbliższe osoby pamiętają o twoim święcie :)

11.Lubisz fantastykę?
Takich typowo fantastycznych książek nie czytam zbyt wiele. Bardziej książki fantasy, dlatego nie mogę się wypowiedzieć czy lubię, czy nie.

Dobrnęliśmy do końca! Muszę przyznać, że Kasia wpadła ma bardzo oryginalne pytania! Teraz moja kolej na ułożenie i wiem, że aż takie fajne to one nie będą.

1. Jaka jest Twoja ulubiona piosenka na ten moment?
2. Jaką sytuację w swoim życiu najmilej wspominasz?
3. Gdybyś mogła pojechać do jednego państwa w Azji, to na jakie byś się zdecydowała?
4. Czy lubisz czytać biografie? Dlaczego?
5. Masz może jakieś nietypowe hobby? Jakie?
6. Gdybyś mogła wybrać bohatera książkowego, który pojawi się w Twoim mieście, i z którym się zaprzyjaźnisz, kogo byś wybrała?
7. Najmniej trafiony prezent w Twoim życiu, który dostałaś to...?
8. Oglądałaś EURO2016? Jakie są Twoje wrażenia?
9. Masz może autograf bądź zdjęcie z kimś sławnym , kogo uwielbiasz?
10. Sport wolisz oglądać czy uprawiać?
11. Jaki jest znienawidzony przez ciebie parring? 

To by było na tyle, teraz czas na osoby, które nominuję:
1. http://zeglujacmiedzysnami.blogspot.com
2. http://alejaczytelnika.blogspot.com
3. http://czasdlaksiazki.blogspot.com
4. http://miedzyksiazka.blogspot.com
5. http://magiel-kulturalny.blogspot.com
6. http://detektyw-ksiazkowy.blogspot.com
7. http://lekturia.blogspot.com
8. http://dobraksiazka1.blogspot.com
 Nie jest to może 11 osób, ale naprawdę nie wiem kogo jeszcze mogę nominować. Mam nadzieję, że odpowiecie na moje pytania! :)

Pozdrawiam,
Victoria

4 komentarze:

  1. Zgadzam się z tym, że ludzie na portalach społecznościowych bywają okropnie denerwujący. A jeśli chodzi o cechy charakteru to uważam, że przeciwieństwa się przyciągają. Ja i moja przyjaciółka jesteśmy na to świetnym przykładem :)
    Pozdrawiam!

    napolceiwsercu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgadzam się z tym, że ludzie na portalach społecznościowych bywają okropnie denerwujący. A jeśli chodzi o cechy charakteru to uważam, że przeciwieństwa się przyciągają. Ja i moja przyjaciółka jesteśmy na to świetnym przykładem :)
    Pozdrawiam!

    napolceiwsercu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo dziękuję za nominację <3
    "Smerfy", "Bracia Koala" - moje ukochane bajki :D Ja też zawsze śpię z podręcznikiem pod poduszką, ale to dlatego, że zawsze się łudzę, że wstanę wcześniej i jeszcze sobie powtórzę :p

    OdpowiedzUsuń
  4. Tak! Razem ogladalysmy "Braci Koala" :) a pamietam, ze zajadalas sie Grzeskami. W domu byla "cala armia" Grzeskow bez czekolady :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Czytelnicze myśli , Blogger