5SOS Book Tag

Witajcie!

Dzisiaj trochę luźniej, bo postanowiłam odpowiedzieć na autorski tag Desii z kanału Desia Czyta (link do filmiku). Postanowiłam zrobić go, ponieważ również kocham ten zespół i książki, to mogę połączyć to co kocham w jedno! :D




1) She looks so perfect - najładniejsza książka na twojej półce
Chyba najładniejszą książką na mojej półce jest "Gdzieś tam, w szczęśliwym miejscu" Anny McPartlin. Jest ona stosunkowo krótko na mojej półce, ale jest przepiękna. I chyba najładniejsza, w każdym razie w obecnej chwili ;)

2) Amnesia - książka, o której chciałbyś zapomnieć
Dla mnie zdecydowanie "Hopeless" Colleen Hoover zasługuje na to miano. Była to książka, która niezwykle zraziła mnie do autorki, na szczęście dzięki "Pułapce uczuć" zaczynam się do niej przekonywać, ale jednak zawsze pozostaje mi taki niepokój, czy to nie będzie takie jak "Hopeless".

3) Don't stop - książka, której nie chciałeś kończyć
Jestem pewna, że chodzi tutaj o książkę, której nie chciałam kończyć, bo była taka piękna. I chyba ostatnio czytając "Dom na plaży" autorstwa Sarah Jio byłam w takim stanie, że z jednej strony chciałam dowiedzieć się zakończenia, ale z drugiej nie chciałam, aby ta książka kończyła się, bo jest naprawdę cudowna i wzruszająca.

4) Kiss me kiss me - największy książkowy crush
Chyba Caleb Prior. Uwielbiam go, bo był takim trochę czarnym charakter i od samego początku mnie zainteresował. Wiedziałam, że coś kryje i ogólnie cieszę się, że go poznałam i że mało osób go lubi :P

5) The only reason - książka kupiona ze względu na okładkę
Staram się nie wybierać książek tylko ze względu na okładkę, ale miało to duży wpływ, gdy kupowałam "Mansfield Park" Jane Austen. Po prostu zawsze chciałam przeczytać coś jej autorstwa, a że do tego była to książka w niskiej cenie i pięknej okładce, to musiałam się na nią skusić.

6) Permanent vacation - książka, która kojarzy Ci się z latem
Ojejku, lato kojarzy zawsze mi się z ciepłem, odpoczynkiem i myślę, że książka, która tutaj pasuje to "Papierowe miasta" John'a Greena. Jest to książka lekka, przyjemna i naprawdę szybko się ją czyta. Taka idealna na plażę.

7) Heartbreak girl - książka, która złamała Ci serce
Większość książek Nicholasa Sparksa, ale chyba tak najmocniej "I wciąż ją kocham". Ta historia miłosna jest przepiękna i naprawdę jest mi za każdym razem przykro, że nie potoczyła się inaczej.


8) Jet Black Heart - ulubiony czarny charakter 
Draco Malfoy. Nie oszukujmy się, jest on czarnym charakterem, ale genialnym czarnym charakterem i jest najlepszym Ślizgonem :D

Ja nie nominuję nikogo, ponieważ nie każdy może lubić ten zespół. Po prostu jak chcecie  go zrobić to róbcie ;) 
Pozdrawiam!
~Victoria



4 komentarze:

  1. Nie widziałam jeszcze tego tagu, zespołu też nie znam :) Kurczę, co wszyscy mają z Draco i Bellatrix, nie rozumiem, dlaczego tak wiele osób ich uwielbia :D Książki z Angielskiego Ogrodu są przepiękne, zgadzam się :) Ja mam z tej serii Emmę, Dumę i uprzedzenie i Wichrowe Wzgórza.
    Pozdrawiam!
    www.lekturia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie jest ich wielką fanką, ale uważam, że są okej i czasem słucham ich piosenek. :D
    Chyba zrobię ten TAG. :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Czytelnicze myśli , Blogger