Ed Sheeran Book Tag

Witajcie!

Całkiem dawno nie było tutaj wykonanego żadnego tag'u, a jakoś ostatnio natknęłam się na jednym z blogów właśnie na "Ed Sheeran Book Tag" i od razu postanowiłam, że zrobię to również u siebie. W końcu bardzo lubię jego muzykę, a że teraz ponownie jest o nim głośno, bo w marcu wyszła jego płyta Divide, to wydaje mi się, że czas na zrobienie tego tag'u też jest odpowiedni :) Zapraszam do czytania!

Give me Love - autor, którego chcę spróbować
Jest wiele książek, które mam na półce "Do przeczytania" i wymienienie  jednego z tytułów byłoby znacznie łatwiejsze, ale może James Dashner? Od dłuższego czasu chcę przeczytać "Więźnia labiryntu", ale jakoś nigdy nie mogę się za to zabrać, a ten język stworzony pod tę powieść bardzo mnie ciekawi :)

Kiss Me - książka, której okładka podoba Ci się najbardziej
Tutaj, po raz kolejny wspomnę o serii autorstwa Sally Simukki o Lummiki Anderson. Te książki chyba na zawsze pozostaną moimi ulubionymi. I to pod względem treści, jak i własnie pod względem wizualnym.

I'm a Mess - książka, której przeczytania żałujesz
Może "Kiedy odszedłeś", ale to nie dlatego, że książka jest jakaś bardzo zła. Tylko według mnie jest naciągana i trochę inaczej to sobie wyobrażałam. Mogę tego żałować, że właśnie moja wizja i wizja autorki się nie poryły, a gdybym tego nie przeczytała, mogłabym nadal tkwić z takim "otwartym" zakończeniem.

Sing - książka, której tematyki nie lubisz, a jednak ci się spodobała
Chyba nie mam takiej książki, ale za to bardzo lubię tę piosenkę :D

Thinking out Loud - książka, o której nie możesz przestać mówić
Teraz to najchętniej wszystkim poleciłabym "Dla ciebie wszystko" Sparksa. Nie dawno skończyłam tę powieść i bardzo, ale to bardzo mi się spodobała. Jakoś na dniach zamierzam napisać jej recenzję, więc już niedługo pojawi się na blogu. Ale już teraz polecam wszystkim, bo naprawdę jest fenomenalna :D

Lego House - postać, która w jakiś sposób jest do ciebie podobna
Od razu widzę Cather z "Fangirl", która tak jak ja najchętniej siedziała i spędzała czas z nosem w książce, albo pisała. Do tego była nieśmiała. Oj tak... To zdecydowanie mój opis :)

One - książka, którą nie chcesz się dzielić
Ale w jakim sensie, że nigdy jej nikomu nie pożyczę, czy po prostu nie zdradzę nikomu jej tytułu? ;) Może jednak pozostawię to bez odpowiedzi...

Photograph - książka, przy której trzeba się zatrzymać i przeczytać
Chyba nie czytałam jeszcze takiej książki. Zazwyczaj czytam obyczajówki i chociaż występują tam różne refleksje, to jednak czuję, że tutaj chodzi o coś całkowicie innego, a ja jeszcze z takim czymś się nie spotkałam.

Afire Love - saga, którą kochasz z całego serca
Cieszę się, że taka fajna kategoria jest właśnie przy mojej ulubionej piosence :D A z całego mojego serca kocham Harry;ego Potter'a! Seria, której nie da się podrobić!

So - książka, o której nie wie nikt, a jednak ją kochasz
Może skoro nikt o niej nie wie, to niech lepiej tak zostanie? Ale tak szczerze, to moje ulubione książki są raczej znane i wiele osób je lubi

All of the Stars - książka, z którą masz bardzo dobre wspomnienia
"Dzieci z Bullerbyn"to książka, o której zawsze myślę z uśmiechem. Mogę powspominać lata dzieciństwa i chyba ta powieść na zawsze będzie miała miejsce w moim sercu :)

Tenerife Sea - książka z niebieską okładką
Pierwsza książka jaka mi przyszła na myśl to "Never never". W sumie to ona jest w takim klimacie głębi oceanu/morza, więc pasuje idealnie :)

This - pierwsza książka z serii, którą lubisz
O! To na przykład "Niezgodna" spodobała mi się od samego początku. Już od pierwszego rozdziału mnie wciągnęła i jest to jedna z moich ulubionych trylogii.

Runaway - książka, którą wybiegłaś kupić.
To chyba "Harry Potter i Przeklęte Dziecko". W końcu taki Potterhead jak ja, musi mieć taką książkę jak najszybciej.

The a Team - książka, po którą sięgnęłabyś ponownie
Na razie zamierzam jeszcze raz przeczytać "Miasto Kości", bo czytałam to w gimnazjum, a ostatnio natknęłam się na film i znowu naszła mnie ochota na powrót do tej historii.

To by było na tyle. Mam nadzieję, że tag Wam się spodobał. Jeśli chcecie to zróbcie go też u siebie na blogu. Z mojej strony to tyle. Teraz tylko czekam na Wasze komentarze, czy któraś z odpowiedzi nam się pokrywa ;)

Pozdrawiam!
~Victoria

8 komentarzy:

  1. Pamiętam jak byłam mała to Dzieci z Bullerbyn bardzo mi się podobała :) Czytałam również Zanim się pojawiłeś, ksiażka, która bardzo mi się podobała, ale jakoś nie kusi mnie, aby sięgnać po druga część. :/

    OdpowiedzUsuń
  2. Czytając "Fangirl" też nie mogłam się wyzbyć wrażenia, że Cath jest bardzo do mnie podobna :)
    Ja nie sięgnęłam po "Kiedy odszedłeś" ze względu na to, że nie widziałam sensu w poznaniu dalszych losów Lou. Dla mnie ta historia skończyła się na pierwszej części i absolutnie nie żałuję swojej decyzji ;)
    Pozdrawiam!
    houseofreaders.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Super tag i bardzo ciekawe odpowiedzi.Też uwielbiam okładki z trylogii o S.Simukki ❤

    OdpowiedzUsuń
  4. Haha, po PH tez leciałam o północy do księgarnii :D

    OdpowiedzUsuń
  5. ojej, ale niesamowite zestawienie! :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten Tag jest świetny! Polecam zabrać się za Dashnera ;) Może "Więzień Labiryntu" nie jest jakimś arcydziełem, ale to bardzo fajna książka. Uwaga! Nie patrz na filmy! Filmy oparte na tej serii to większe zło, niż te oparte na Percym Jacksonie! (A nie sądziłam, że to jest możliwe).

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja z kolei nie przepadałam za "Dziećmi z Bullerbyn", ale "Ania z Zielonego Wzgórza" kocham miłością niezmienną

    OdpowiedzUsuń
  8. Też biegłam jak szalona po Harry'ego :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Czytelnicze myśli , Blogger