SKAM Book Tag

Ci, co znają mnie tutaj trochę lepiej, wiedzą, że uwielbiam serial SKAM. Prawdę mówiąc, od tego serialu zaczęłam moją przygodę z resztą zagranicznych seriali, dlatego postanowiłam połączyć rzeczy, które lubię - książki, pisanie i SKAM i odpowiedzieć na tag, który znalazłam na blogu Oddam ci książkę. Zapraszam do czytania!

1. Noora - bohater, którego wszyscy lubią
Akurat ja ogromną fanką Noory nie jestem, uważam, że są lepsze postaci w tym serialu, ale odpowiadając na to pytanie myślę, że Finnick z "Igrzysk śmierci" idealnie tutaj pasuje. Wszyscy, których znam uwielbiają Finnicka za to jaki jest - zabawny, zawsze uśmiechnięty, a na dodatek przystojny ;)

2. Eva - bohater, który podjął dużo złych decyzji
Salander z sagi Millenium pasuje tutaj jak ulał. Od dziecka zaliczała się do tych trudnych przypadków. Może i była silna, ale często przez to raniła ludzi dookoła, a następnie bardzo tego wszystkiego żałowała.

3. Sana - niedoceniany bohater
Ogólnie dla mnie niedocenioną książką jest "Niezgodna". Mam wrażenie, że przez to, że pojawiła się po Igrzyskach jest właśnie postrzegana przez ich pryzmat. Chociaż moim zdaniem jest o niebo lepsza. Tak samo główną bohaterkę - Tris darzę ogromną sympatią, w szczególności poprzez jej ostatnie wybory, które wiele osób krytykuje. Nie zgadzam się! Tris musi zostać bardziej doceniona!

4. Vilde - zbyt naiwny bohater
Nigdy nie lubiłam "Zostań, jeśli kochasz", nigdy nie lubiłam Mii, a właśnie teraz pasuje mi do tej kategorii idealnie. Była naiwna, zbyt łatwowierna, nudna. Przynajmniej Vilde bardzo lubiłam właśnie za tą naiwność, Mii już nie.

5. Chris Penetrator - typowy badboy
Szczerze, długo się zastanawiałam kogo mogłabym tutaj dać, ale ostatecznie wybrałam Cartera. Może nie jest tak bardzo typowy, ale nie czytam zbyt wiele książek z badboy'ami. On sprawiał kłopoty, dziewczyny za nim szalały, więc pasuje ;)

6. Jonas - bohater, z którym chciałabyś się zaprzyjaźnić
Jonas to bardzo pozytywna osoba i ma bardzo charakterystyczne brwi. Taką samą osobą jest Lou Clark z "Zanim się pojawiłeś". Zawsze kojarzy mi się z kolorowym ptakiem i myślę, że taką osobę warto mieć za przyjaciela, a aktorka, która wcieliła się w jej postać w filmie, też ma bardzo charakterystyczne brwi :D

7. William - bohater, który jest inny niż początkowo ci się wydawało
Tutaj wybieram Warnera z "Dotyku Julii". William i Warner, oba imiona zaczynają się na W, oboje nie są tacy, za jakich ich uważamy i oboje nie należą do moich ulubionych bohaterów.

8. Eskild - bohater z najlepszymi tekstami
Myślę, że Jace z "Darów Anioła" mógłby spokojnie być konkurencją dla Eskilda. Uwielbiam obu bohaterów właśnie przez ich różne docinki i przezabawne teksty.

9. Isak - najsłodszy bohater
Olly z "Ponad wszystko". On dla mnie jest bardzo uroczym bohaterem, który bardzo martwi się o swoją rodzinę i o Maddy. To jak się zachowuje jest naprawdę słodkie i urocze.

10. Even - bohater, w którym mogłabyś się zakochać
John z książki "I wciąż ją kocham". Był jaki był, ale właśnie ta książka to jedna z moich ulubionych i Johna od zawsze bardzo lubiłam.

11. Evak - ulubiony ship
Sydney i Ridge z "Maybe Someday". Od bardzo dawna nie płakałam tak przy książce i nie kibicowałam komuś tak bardzo, jak właśnie tej dwójce. Książka była dla mnie przepiękna, miłość, którą tam pokazano tak samo.

12. Sonja - bohater totalnie niepotrzebny
Długo się zastanawiałam i wybrałam Lekkiego/ Liekkiego (nie do końca pamiętam, jak on miał na imię, w końcu jest niepotrzebny) był to jeden z bohaterów "Białego jak śnieg". Pamiętam, że nie chciałam tam wątku romantycznego, a jednak się pojawił, do tego jego postawa strasznie mnie irytowała. I bez niego książka byłaby bardzo dobra.

13. Buss - najlepsza grupa znajomych
Jako grupę zaliczam paczkę przyjaciół/znajomych powyżej pięciu osób, dlatego do tej kategorii wybieram Gwardię Dumbledore'a, a w szczególności tą część, która leciała na testralach. Prawie wszyscy z nich to moi ulubieńcy, a nic przyjaźni jaka ich łączyła, wliczając w to wszystkie zloty i upadki, jest jak najbardziej godna uwagi.

6 komentarzy:

  1. Przyznam się, że za tagami nie przepadam, więc jedynie powierzchownie przeczytałam odpowiedzi, ponieważ połowę tych bohaterów nie kojarzę. Jednak z Gwardią Dumbledore'a się zgodzę.
    Z "Skam" chętnie się zapoznam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawych bohaterów wybrałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja jestem i fanką Noory, i fanką Finnicka (a jeszcze bardziej Sama Claflina, który gra go w filmie <3). A tak w ogóle - Chriiiiis. Moje totalne zauroczenie, tak bardzo żałuję, że nie było o nim sezonu! No i Jace przy Eskildzie - tu się zgodzę w stu procentach!
    Buziaki!
    BOOKBLOG

    OdpowiedzUsuń
  4. Aż zachciałam obejrzeć Skam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja już jestem na drugim odcinku także narazie za bardzo wypowiedzieć się nie mogę jeszcze :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Serialu nie znam, ale wiem, że bardzo go lubisz.
    Zgodzę się z Tobą, co do charakterystycznych brwi bohaterki "Zanim się pojawiłeś" :P

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Czytelnicze myśli , Blogger